Hop til indhold

Hvilken sikkerhedssele?


Gæst vibe87
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg skal have købt en sikkerheds sele til min hund (ca 8 kg) da vores bil desværre er for lille til et bur.

 

jeg overvejer Allsafe sikkerhedssele og Bosyguard comfort sikkerhedssele.

 

Har i nogen erfaringer med hvilken sele der er bedst?

Er der evt. andre seler der er endnu bedre?

Jeg vil gerne have en hvor sikkerheden er helt i top :)

 

På forhånd tak for hjælpen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa :-)

 

Der findes seler som er crash testet i Tyskland (og som fx. danske FDM samarbejder med) og det er udelukkende de seler jeg ville gå efter, hvis det var mig.

 

Vi har heft en lignene tråd for nogle måneder siden, jeg ved ikke lige om jeg kan finde den....kan prøve, for der er nogle links til seler der er testet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Allsafe Sikkerhedssele til hunde, er godkendt af TÜV i Tyskland og de svenske afprøvningsmyndigheder SP og ved den anden står der: Selen er TÜV godkendt, hvilket betyder at den er testet og godkendt til at holde hunden i tilfælde af færdselsuheld i modsætning til mange andre seler der udgiver sig for at være sikkerhedsseler.

 

Ja så er det vel en smagssag, har du mulighed for det så tag din hund med ud og prøv begge seler og se hvilken en i synes passer hunden bedst og er lettest at håndtere i bilen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...