Hop til indhold

gør en MH ejer glad dag!


Gæst stenshoej
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej

men der findes en tråd magen til..

MEN idag er altså gør en MH ejer glad dag :)

 

var i hundeskoven med robin, hvor der så kommer en ejer med hund, og jeg tager robin i snor. (som altid)

da hun så kommer tættere på, ser jeg at det er en amerikansk bulldog hun har i den anden ende af snoren.. og får derved dårlig samvittighed over at have tager robin så hurtigt i snor..

og siger med det samme at de selvfølgelig gerne må lege hvis hun vil det..

 

hun så nærmest helt chokeret ud, og kiggede lige en ekstra gang på mig, for nu lige at se om jeg også mente det :D:D

men de to legede rigtig godt sammen..

og vi gik og snakkede om fordomme etc. resten af vejen..

synd turen lige skulle ødelægges af en flabet tøs med en lille sort blanding i snor..

som blev mega fornærmet af at hendes hund og amr. b. ikke hilste så pænt på hinanden..

hun sagde så også at hun aldrig havde hunden løs.. og at den altid har været i snor når de har været ude offentligt?..

måske der ligger noget i den anden hunds kropssprog så, som signalerede noget forkert.. dunno! men da amr. bull. ejeren, så sagde... det er nok fordi de er i snor... så kom hun med en kommentar som denne: ja, det siger de jo allesammen...

hmm, måske der ligger noget i det ;)

for blandingen var en han, og robin er en han.. og amr. bull. var en tæve... så det må jo være pga. det.. for de havde allesammen mødt hinanden for første gang..

 

ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg.. andet end at sige at jeg blev glad på hendes vegne, fordi hun blev så glad over at hendes tæve måtte lege med robin :D:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...