Hop til indhold

legekammerater søges

Gæst xena
 Share

Recommended Posts

hej

Jeg bor i Mørkøv på vestsjælland med mine 3 hunde på 5 og 3 år. og så en lille hvalp på 12 uger. Hun er en blanding af labrador/border collie. De to ældste er små hunde og gider ikke lege med hvalpen og derfor kunne det være dejligt hvis der er nogle der har lyst til at mødes og lege.

Jeg har bil så det kunne også være i Holbæk

hilsen Sanne

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke tilbyde mig som legekamerat da vi for det første bor i det nordjyske, og for det andet har en lille hund, en chihuahua:-D

Men håber det er ok, jeg lige vil hører dig om, hvordan det er, at have 3 hunde??? Vores er nemlig 2 år gammel, og da hun lige har fået hvalpe kunne det måske være rart, at beholde den ene selv:blink:

Manden synes ikke om ideen endnu, med den begrundelse, at det blir for besværligt med 2 hunde, men ingen af os, har nogle argumenter for og imod at have mere end en hund. har tænkt på, at starte en tråd med spørgsmålet, men håber du måske kan hjælpe da du har mere end en hund, og har nok egne erfaringer omkring det..:5up:

ved nok det ikke er det din tråd drejer sig om, man nu greb jeg lige chancen:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror slet ikke jeg kunne klare kun at have en hund igen, de har utrolig meget glæde af hinanden når de er flere. De ældre hunde er med til at lære hvalpn hvordan man ter sig. Der skal selvfølgelig bruges tid på hver enkelt hund hver for sig men det er det hele værd. Du oplever hunden på en anden måde når de er flere.

Link til indlæg
Del på andre sites