Gæst petermillanielsen Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Hej alle sammen Min lille mops Alonso kaster op hver halve time og hoster hele tiden! hans hoste er tør. Han prøver hele tiden på at kaste op, og spiser næsten ingen ting . Skal vi ringe til dyrelægen, eller er det bare noget omgangs syge? Hilsen Peter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Hej alle sammen Min lille mops Alonso kaster op hver halve time og hoster hele tiden! hans hoste er tør. Han prøver hele tiden på at kaste op, og spiser næsten ingen ting . Skal vi ringe til dyrelægen, eller er det bare noget omgangs syge? Hilsen Peter Jeg ville kontakte dyrlægen - og få det undersøgt. Det kan være maveinfektion - det kan være kennelhoste - det kan være alt muligt - så af sted til dyrlægen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst petermillanielsen Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 tak for svaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Kaster han op pga af hosten? Jeg ville altså også lige ringe og tjekke med dyrelægen. Har han feber? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Hej alle sammen Min lille mops Alonso kaster op hver halve time og hoster hele tiden! hans hoste er tør. Han prøver hele tiden på at kaste op, og spiser næsten ingen ting . Skal vi ringe til dyrelægen, eller er det bare noget omgangs syge? Hilsen Peter Det lyder som kennelhoste som er så generende at den skal tjekkes af dyrlægen. Kennelhoste er en virusinfektion i luftvejene som normalt passerer af sig selv men hvis hunden virker præget af det skal den muligvis have antibiotika. Mod selve hosten kan man give Noskapintabletter som købes i håndkøb. God bedring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts