Hop til indhold

Patella


skade
 Share

Recommended Posts

Jeg er lidt bekymret om min hund kan have patella, jeg har tid hos dyrlægen hvor det bliver tjekket.

Er der nogle der har erfaringer med patella, operation og bagefter.

Hvad koster sådan en operation og er det noget man kan få tilskud til hos sygeforsikringen, har Sygkassen Danmark?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilskud fra din hunds sygeforsikring kan du se i policen. Hvis du ikke har den på papir, ligger de som regel på hjemmesiden.

 

Unknown99 har vist fået sin hund opereret, og det gik rigtig godt, hvis han ikke ser tråden kan du måske skrive til ham på hans brugerprofil.

 

Håber i finder ud af hvad det er med din vovse :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kigget på nettet men der står bare tilskud til operationer, ikke specifikke operationer, synes jeg har hørt at nogle selskaber kun giver tilskud hvis skaden er opstået pga. ulykke ikke hvis det er arveligt.

Min hund har ikke været ude for noget uheld så regner med at det er noget han er født med, men har ikke så meget forstand på det. Jeg ringer til forsikringen i morgen.

Ved bare at der ikke gives tilskud til Hd, det fik jeg ihvertfald at vide da jeg stod med en syg hund for nogle år siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...