Besvaret September 12, 201015 år comment_450647 Vi var nede på dyrskuepladsen igår og trænede lidt, ikke de skønneste vejr at gøre det i men heldigvis begyndte det først at regne da vi var på vej mod bilen igen:mrgreen: Rapporter
Besvaret September 12, 201015 år comment_450649 Sødte er hun Var hun god til træning? Ser ud til, at hun vender i et indkald på et par af billederne! Rapporter
Besvaret September 12, 201015 år comment_450650 Vi var nede på dyrskuepladsen igår og trænede lidt, ikke de skønneste vejr at gøre det i men heldigvis begyndte det først at regne da vi var på vej mod bilen igen:mrgreen: hvor er hun da bare cute (: Heldigt med regnen . Rapporter
Besvaret September 12, 201015 år Forfatter comment_450651 Sødte er hun Var hun god til træning? Ser ud til, at hun vender i et indkald på et par af billederne! Hun er faktisk mere stabil end jeg havde håbet på til indkald:mrgreen: selv en westie kunne hun lade være, da jeg kaldte hende hjem fra hendes udflugt mod den:blink: Vi øvede lidt dæk, og det udemærket selvom røven kom op et par gange, græsset var lidt ad vådt:genert: Hun sætter sig pr. automatik når hun kommer hjem fra et indkald, så jeg tror at vi snart kan begynde på "på plads" delen:hmm: Rapporter