Hop til indhold

Gravesæsonen er skudt i gang!

potil
 Share

Recommended Posts

... og Flisedyret gravede og gravede og gravede og.... men musen var der ikke :vedikke::fornaermet::mrgreen:

nåh, ja vi hilste på de der fine høns også - de var næsten større end Flipsedyret :shock::mrgreen:

- og larven er den stunt larve, der blev duttet af Flipsedyret, han var virkelig imponeret :slem::klap::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ud til at have været en helt perfekt hundedag!

åh ja, han er jo nærmest i himmeriget når han graver :blink::klap:

jeg har også lidt video, men desværre er grynte og øf-lydene ikke med fordi det blæser, så må filme ham med mit nye kamera når det kommer :blink:

og han var også ret imponeret over det løsgænger-får der kom hen og snusede til ham.... :vuf::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej nej... forår og sommer er mest til at spise græs i jo.... også resten af året graver man, hvis altså der ikke ligger sne som man bliver væk i :fornaermet::mrgreen:

hver ting til sin tid! :klap:

Det passer altså ikke :fornaermet: for når man spiser græs, så kan man jo bedre få øje på nogle fede mus og så hopper man op og ned og begynder at grave.

Man kan også få øje på en muserede og så æder man den da bare med tørt græs og det hele :mums: ( og mig: :skraek::badr:)

Og sne er da heller ingen hindring, for musene bor jo stadig dernede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites