Gæst steffenl Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 For et års tid siden fandt jeg på nettet en tabel, hvor man kunne se hvem der må avle hvem, fra de diverse hundeforeninger. den var rigtig smart, men kan ikke finde den nu.. nogen der kender et link til den.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så tror jeg det er det her, du leder efter: http://www.dhsk.dk/Dokumenter/hvordan%20er%20reglerne.pdf Men måske jeg misforstår dit spørgsmål EDIT: Den her er ikke helt upartisk. Jeg havde på et tidspunkt en oversigt liggende, der var mere neutral. Ser om jeg kan finde den, men umiddelbart er den ikke lige til at finde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst steffenl Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 ja lige præcis.. mange tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts