Gæst line_90 Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 hej alle er der noget man skal vide om denne race kan nemlig ikke finde noget på nettet.. er der nogle som har nogle hjemmesider de kan anbefale eller noget?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Jeg vil da anbefale at du tager kontakt til nogle opdrættere og hører dem ad Bichon Havanais Kennel Miki Nanoq - Bichon Havanais Kennel Frihedshåb - Bichon Havanais Kennel Netesminde's opdræt af Coton de Tulear og Bichon Havanais Dette er bare nogle stykker som dukkede frem når man googler på Bichon Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Jeg har en havaneser som jeg er rigtig glad for - det er en livlig og klog og meget trænbar lille hund. Dog kan de som de fleste andre af de små racer have problemer med knæ og øjne - og jeg ville søge finde en opdrætter der undersøger for Patella lux og for PRA - der ud over har jeg lige hørt i dag, at der er rygproblemer i racen ... og min egen hund har problemer med ryggen ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts