Gæst Elinspedersen Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Mangler du en til at passe din hund, eller kat? Én dag, en uge eller mere ? Jeg er en dyreglad pige på 19 år, studerende og bor i Viborg. Mit højeste ønske er at få en hund, men pga. usikre fremtidsplaner og min økonomi (su.) Er det ikke muligt for mig p.t. Men det kan komme din hund/kat til gode – for jeg vil elske at passe den! Din hund tilbydes pasning, alt efter din hund/kats størrelse og aktivitetsniveau vil vi sammen aftale motion, vaner (f.eks. morgentur-hund) , kost, overnatningsform (sengen eller kurv), leg, pelspleje osv. Jeg har været i praktik hos Dorthe's Hundesalon hverdag, i 2 år, hvor jeg er blevet hjulpet godt på vej, med hundes adfærd, og pelspleje. Udenfor almindelig ferie studerer jeg 23 timer om ugen, i disse uger skal din hund kunne være alene højst 6 timer sammenlagt ( dog har jeg fri klokken 11 onsdag, og klokken 10 fredage. . Vi vil hver dag gå ud på flere ture. Prisen kan vi finde ud af, men er nu ikke det der betyder det meste, bare jeg kan få lov til at give netop din hund/kat den kærlighed den behøver imens i er væk, så er alle tilfredse Håber at høre fra jer, MVH Elin:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnneME Besvaret Oktober 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2010 HEj ville du kunne ringe hurtigt muligt?! det er rigtig vigtig mht til pasning af min dejlige Loui, vi betaler alt nr 27522303 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Oktober 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2010 Hm din post er en måned gammel og du har kun lavet det ene indlæg. Men hvis du stadig er herinde og tjekker tråden så vil jeg lige høre om du evt lufter hunde? Altså hvis man "bare" har brug for at hunden kommer ud en dag man ikke selv kan nå det. jeg bor oppe i Houlkær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nm4e56 Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 Hej Vi har 2 cavalier tæver som vi meget gerne skal have passet fra 12/7-5/8 og en som dig kunne være rigtig godt, da vi ikke vil have dem i pension... Venlig hilsen Majbritt Vej Jensen 21722875 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2011 Ja jeg har også forsøgt at få fat i hende via et andet forum.... nul svar.... Hvis du ser dette, er jeg også interesseret i en mail [email protected] - jeg har en minizoo, der af og til skal passes, når mor her skal lave andet end dyrepasning selv:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2011 Beskeden er fra den 15.09.2010. Så hun bruger sikkert ikke HF længere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Elinspedersen Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Hej kære hundeejere ! Jeg beklager virkelig af hele mit hjerte ! - Jeg havde glemt at jeg havde lavet tråden her inde Jeg er oftere på hundesitter.dk, og havde glemt denne side i forbifarten. Jeg vil skrive til hvert enkelte af jer nu Og så må i virkelig undskylde mit megete sene svar. Hunde knuser fra Elin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Elinspedersen Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Hej Linda Så kom jeg ind og tjekkede min post her inde Hundeluftning kunne vi godt finde ud af ja MVH Elin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts