Besvaret September 16, 201015 år comment_453987 Nu er jeg spændt på om der er nogle oppe fra nord af herinde.. Er ikke helt sikker på det.. :hmm: Men Dexter og jeg vil rigtig gerne mødes med nogle andre dejlige hunde og mennesker:mrgreen: Vi har ikke noget imod at tage ind til Nørresundby og mødes med folk. Rapporter
Besvaret September 18, 201015 år comment_454897 Bella og jeg bor i Nørresundby og går tit ned på øen i strandparken, hvor der tit kommer andre hunde. Vi vil da gerne mødes til leg Tænker du på bestemte dage og tidspunkter? Rapporter
Besvaret September 18, 201015 år Forfatter comment_454934 Bella og jeg bor i Nørresundby og går tit ned på øen i strandparken, hvor der tit kommer andre hunde. Vi vil da gerne mødes til leg Tænker du på bestemte dage og tidspunkter? Det ville da være skønt:-) Hmm.. Når det er i Nørresundby, passer det bedst i weekenden eller på de fridage, jeg engang imellem har i ugen. For er bange for, at det næsten bliver for sent, når jeg skal hjem fra studiet i Aalborg, for at hente Dexter og derefter tilbage til Nørresundby. Har du nogle specielle dage, hvor det bedst passer dig?.. Rapporter
Besvaret September 18, 201015 år comment_454939 Det ville da være skønt:-) Hmm.. Når det er i Nørresundby, passer det bedst i weekenden eller på de fridage, jeg engang imellem har i ugen. For er bange for, at det næsten bliver for sent, når jeg skal hjem fra studiet i Aalborg, for at hente Dexter og derefter tilbage til Nørresundby. Har du nogle specielle dage, hvor det bedst passer dig?.. Alle dage om eftermiddagen og hele dagen i weekenden. De næste 2 uger passer dog ikke, da Bella er i løbetid... Rapporter
Besvaret September 18, 201015 år Forfatter comment_454943 Hehe.. Trist.. Det er det problem som jeg har med de 2 faste hundevenner Dexter har.. -De er begge damer! Så de er i løbetid.. Derfor er det ret kedeligt for tiden.. Men det kan lille Bella jo ikke gøre for.. Jamen, så lad os finde en weekend eller eftermiddag, når hun ikke er i løbetid længere:banan: Kan du ikke bare skrive i tråden når hun ikke er i løbetid længere, så er vi friske! Rapporter