Hop til indhold

legevenner fra Aabybro- el. Nørresundbyområdet


Rams
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg spændt på om der er nogle oppe fra nord af herinde.. Er ikke helt sikker på det.. :hmm:

 

Men Dexter og jeg vil rigtig gerne mødes med nogle andre dejlige hunde og mennesker:mrgreen:

Vi har ikke noget imod at tage ind til Nørresundby og mødes med folk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella og jeg bor i Nørresundby og går tit ned på øen i strandparken, hvor der tit kommer andre hunde.

 

Vi vil da gerne mødes til leg :-D

 

Tænker du på bestemte dage og tidspunkter?

 

Det ville da være skønt:-)

 

Hmm.. Når det er i Nørresundby, passer det bedst i weekenden eller på de fridage, jeg engang imellem har i ugen. For er bange for, at det næsten bliver for sent, når jeg skal hjem fra studiet i Aalborg, for at hente Dexter og derefter tilbage til Nørresundby.

Har du nogle specielle dage, hvor det bedst passer dig?..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.
Det ville da være skønt:-)

 

Hmm.. Når det er i Nørresundby, passer det bedst i weekenden eller på de fridage, jeg engang imellem har i ugen. For er bange for, at det næsten bliver for sent, når jeg skal hjem fra studiet i Aalborg, for at hente Dexter og derefter tilbage til Nørresundby.

Har du nogle specielle dage, hvor det bedst passer dig?..

 

Alle dage om eftermiddagen og hele dagen i weekenden.

De næste 2 uger passer dog ikke, da Bella er i løbetid...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. Trist.. Det er det problem som jeg har med de 2 faste hundevenner Dexter har.. -De er begge damer!:engel:

Så de er i løbetid.. Derfor er det ret kedeligt for tiden.. Men det kan lille Bella jo ikke gøre for..

 

Jamen, så lad os finde en weekend eller eftermiddag, når hun ikke er i løbetid længere:banan:

Kan du ikke bare skrive i tråden når hun ikke er i løbetid længere, så er vi friske! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...