Gæst Malene v. Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Jeg vil have et nyt foder til Bella, men er i tvivl... Lige nu får hun RC, men jeg syntes ikke rigtigt, at det fungerer for hendes mave og vil gerne give hende det bedste tørfoder på markedet. Er kommet frem til Acana og Orijen. Der er en Acanaforhandler i mit område, men Orijen skal jeg bestille på nettet. (Nogen der kan anbefale en god netshop?) Hvad er jeres erfaringer med de to produkter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Jeg har fodret med Orijen til Oscar som har sart mave.. Det gik desværre ikke. Han fungerede overhovedet ikke på det. Acana har lavet nogle nye versioner, dem har jeg ikke erfaring med, men ingrediensmæssigt ser de udemærkede ud. Jeg fodrer selv med regal. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Jeg har fodret med Acana og var egentlig ganske tilfreds. Orijien har et stort proteinindhold, som jeg ved ikke fungerer for nogle hunde (ved dog ikke helt hvordan det giver sig til udslag??), og derfor valgte jeg i sin tid Acana. Jeg kunne dog godt finde på at vælge Orijen en anden gang. Det er i det hele taget meget billigere for dig at bestille Acana på www.zooplus.de end at købe det i Danmark, så du kunne jo købe prøvepakker fra begge produkter i forskellige smagsvarianter og se hvad du synes fungerer bedst inden du binder dig an med den store pakke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Jeg fodre med Acana og er meget tilfreds :5up:. Jeg overvejede også Oriijen, men fravalgte det pga det meget høje protein indhold . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Jeg har fodret med acana grassland og praire harvest - ingen af mine hunde kunne lide det. Orijen har jeg ikke prøvet pga. det høje protein indhold. Jeg bruger i øjeblikket arden grange og regal til mine hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frk.N Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Jeg bruger Acana og er vældig tilfreds. Startede med det ved et tilfælde,da en bekendt havde en pose Acana Grassland billigt til salg og magen til forandring skal jeg altså lede længe efter ! I løbet af 3-4 uger begyndte de første ting at ske,Fendi blev "strammet" mere op,fik bedre vinkler på benstammerne og tabte sig en 2-3 kg til en super flot facon. Han var på det tidspunkt omkr. 8-9 mdr.,og da han jo er en stoor hund (broholmerbl.),kunne jeg rigtig se hvordan det hvalpede udseende forsvandt til fordel for en superflot og næsten strømlinet unghund,uden at være tynd. Han er efterflg. kommet over på Acana adult large breed og det er lige så godt. Så jeg har kun godt at sige om Acana :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luksusfoder Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 (rettet) Jeg vil have et nyt foder til Bella, men er i tvivl... Lige nu får hun RC, men jeg syntes ikke rigtigt, at det fungerer for hendes mave og vil gerne give hende det bedste tørfoder på markedet. Er kommet frem til Acana og Orijen. Der er en Acanaforhandler i mit område, men Orijen skal jeg bestille på nettet. (Nogen der kan anbefale en god netshop?) Hvad er jeres erfaringer med de to produkter? Uhh kan ikke rigtig vælge, begge fodertyper er rigtig gode!! Jeg forhandler dem selv, og hører positive tilbagemeldinger på begge to:klap: Redigeret September 23, 2010 af Stjernetosse Reklame - link er fjernet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 Personligt er jeg til Acana. Jeg tør simpelthen ikke fodre mine hunde med et foder der har 45% protein som Orijen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 Acana er et udemærket foder, jeg har bare desværre en hund der ikke fungerede særlig godt på det Hun pruttede HELT VILDT, og de var ikke med lavendelduft... Orijen er også et ingrediensmæssigt fint foder, men jeg har ingen erfaring med det. Lige nn bruger jeg Golden Eagle (afløseren for EaglePack) Det fungerer hun fint på, men er ærlig talt ikke såå vild med det. Næste gang tror jeg, jeg vil prøve Taste of the Wild. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 Jeg er mest til Acana. Jeg tør ikke prøve Orijen, da jeg synes protein indholdet er for højt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Nu har jeg købt en prøve med Acana og Bella er vild med det, så nu må jeg se om hendes mave også er det. Blandede det sammen med RC og smed det på terrassen. Acana røg ned først. :hmm: Hun kan vist rigtig godt lide det, hun sad ved køkkenbordet og ville have mere... Tak til jer der har svaret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts