Hop til indhold

hund søger legekammerater i århus


Gæst kong
 Share

Recommended Posts

jeg har en 4 måneder gammel handhund som er en dansk svensk gårdhund. den vil gerne lege med andre hunde i århus, gerne tæt på århus c. den har et kærligt sind og kan godt lide at løbe. [ATTACH]33017[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst Line2841

Hej (-:

Jeg er helt fascineret af den flotte hundehvalp. Er det en blanding af nogle racer, siden den har den specielle farve i forhold til, at det er en dansk svensk gårdhund, som typisk er sort, hvid og brun.

Mvh. Line

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Valborg - GD

Hejsa.

Jeg er også på udkig efter legekammerater til vores hund Valborg. Hun er en grand danois, som er legesyg og godheden selv. Hun trænger til at få moslet lidt med nogle hunde, hun må dog ikke være igang i alt for lang tid, da hun kun er 7 mdr. Så at mødes en times tid engang imellem ville være super :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hej, Jeg leder også efter legekammerater til min hund. Hun er en beagle på 11måneder og hedder Bella. Hun er en sød og dejlig hund, dog også legesyg :) Så det ville da være dejligt med nogle kammerater til hende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...