Hop til indhold

Den perfekte (eller, noget der minder om) udstillingshund


Recommended Posts

Hold da fest ! Den følelse har ikke ramt mig endnu...heller ikke den en eller anden løbe-vanvittig snakkede om i radioen en dag. Han påstod, at man producerede lykke-hormoner, når man løb. Jeg føler mig absolut ikke lykkelig, når jeg okser derudaf iført noget meget grimt løbetøj, mens jeg sveder tran. FØJ FOR DEN LEDE !!! :badr:

 

 

erhm... jeg er helt oppe og køre på det der løbegøgl... Jeg havde aldrig troet det skulle ske for mig, men jeg er ganske meget ovenpå når jeg har løbet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

erhm... jeg er helt oppe og køre på det der løbegøgl... Jeg havde aldrig troet det skulle ske for mig, men jeg er ganske meget ovenpå når jeg har løbet :mrgreen:

 

I guder !!! Du har produceret lykke-hormoner :shock: !!! Du er fortabt...du vil aldrig holde op med det der løberi...øhhh og det er vel egentlig godt nok sundheden taget i betragtning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I guder !!! Du har produceret lykke-hormoner :shock: !!! Du er fortabt...du vil aldrig holde op med det der løberi...øhhh og det er vel egentlig godt nok sundheden taget i betragtning :mrgreen:

 

 

Heh.. efter jeg fandt iform.dk så er der gået sport i at løbe. -jeg kæmper hårdt for at forbedre mig hver gang... som sagt er konditallet kommet op på under middel (før var det "elendigt")

Link til indlæg
Del på andre sites

Det varierer, jeg intervalløber efter mk101s program :mrgreen:

 

Det er sådan noget ondskaabsfuldt med at pilke vildt afsted i kort tid og så gå og når man så lige er kommet i gang med at gå så skal man - Herren hjælpe mig - piske afsted som en vild igen eller hvad ?

 

Hvad gør det godt for ? Jeg synes jeg har læst at det skulle gavne på det samlede tempo man kan løbe i. Altså hvis man f.eks. løber 5 km så kan man forbedre den sammenlagte hastighed ved interval træning...eller hvad ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Heh.. efter jeg fandt iform.dk så er der gået sport i at løbe. -jeg kæmper hårdt for at forbedre mig hver gang... som sagt er konditallet kommet op på under middel (før var det "elendigt")

 

Tænk, det også også den side jeg brugte, dengang jeg løb! :klap:

 

Får sq helt lyst igen for sidder pt og er helt frisk i kroppen efter at have gået tur med Møffe... Og det på trods af, at vi bare tog to korte spurt og et kort trav (50-100m for hvert løb) !

 

Nu er temperaturen også ved at være dernede af, hvor man kan holde ud at løbe igen! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sådan noget ondskaabsfuldt med at pilke vildt afsted i kort tid og så gå og når man så lige er kommet i gang med at gå så skal man - Herren hjælpe mig - piske afsted som en vild igen eller hvad ?

 

Hvad gør det godt for ? Jeg synes jeg har læst at det skulle gavne på det samlede tempo man kan løbe i. Altså hvis man f.eks. løber 5 km så kan man forbedre den sammenlagte hastighed ved interval træning...eller hvad ?

 

 

Nej, ikke spæne afsted, alt med måde... Jeg mener det er Berlingskes løbeprogram hun har sendt til mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker :-D. Det lyder jo ligefrem helt overkommeligt !

 

Det er virkelig overkommeligt!

 

Tror man starter ud med 3 min. roligt løb - 2 min. rask gang - 3 min. roligt løb - 2 min. rask gang - 3 min. roligt løb.

 

Og de understreger, at for mange er der ikke den store forskel på hastigheden i starten. Roligt løb betyder at man skal kunne føre en samtale samtidig.

 

Syntes det er et rigtig godt program, der ikke presser unødigt, men motiverer fint.

www.berlingske.dk/upload/webred/pdf/2006/begynd1.pdf

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkelig overkommeligt!

 

Tror man starter ud med 3 min. roligt løb - 2 min. rask gang - 3 min. roligt løb - 2 min. rask gang - 3 min. roligt løb.

 

Og de understreger, at for mange er der ikke den store forskel på hastigheden i starten. Roligt løb betyder at man skal kunne føre en samtale samtidig.

 

Syntes det er et rigtig godt program, der ikke presser unødigt, men motiverer fint.

www.berlingske.dk/upload/webred/pdf/2006/begynd1.pdf

 

Tusinde tak for linket og ja det ser harmløst ud. Det må lige prøves af ! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nu husker jeg ikke lige, om det var i den her tråd, vi havde gang i at snakke overlinjer og miraklerne en blower samt god trimning kunne udføre.

 

Om ikke andet, så er det vist godt de samme deltagere i denne tråd, som hvis det havde været i en anden det havde foregået.

 

Fandt bare lige de her billeder, som jeg syntes kunne være sjove at se på.

 

Første billede er berner klar til tur hos frisør. Bagparten ser enormt overbygget ud - men se på billede to og husk; det er den samme hund!

 

63371_138675626178153_100001071492126_194816_336353_n.jpg

 

44193_138675652844817_100001071492126_194817_6936740_n.jpg

 

Man behøver slet ikke gå all-american for at få sådan en lækker sag, med udblowet pels og få vist den hund, der gemmer sig inde bag al pelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...