Hop til indhold

Panik-panik...


Gæst Malene v.
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene v.

I går var der jo fint vejr og Bella og jeg fik kørelejlighed til en skov/park, som ligger ved Zoo.

 

Bella var vældig i hopla med halen lige i vejret, da vi kommer her en gang i mellem og hun kunne kende stedet.

 

Vi startede turen med, at gå bag om Zoo og pludseligt går Bella totalt i panik.

Hun har fået færden af noget og trækker som en gal i alle retninger.

Jeg fatter ikke en brik af, hvad hun er bange for og prøver, at berolige hende, men kan slet ikke få kontakt.

Hun skal bare væk NU...

 

I det samme kommer en hveps og vil flyve ind i ansigtet af mig, så jeg går også i panik, da jeg for et par år siden blev angrebet af et hvepsebo.

 

Jeg får efter et par forsøg, viftet den ihærdige hveps væk og retter igen min opmærksomhed mod Bella, som jo ikke lige er blevet rolig efter min optræden.

 

Så får jeg øje på ulvene inde bag et ret tilgroet hegn og det går endelig op for mig, at det er ulvene, som Bella kan lugte.

Hun havde ikke fået øje på dem, men de må jo sende et duftsignal, som Bella opfattede.

Aldrig har jeg set hende så bange, hun rystede over hele kroppen, den stakkel...

 

Vi gik væk derfra og det tog omkring 20 minutter med beroligende snak, før Bella var nogenlunde rolig igen.

 

Men min panik hjalp jo ikke særligt meget, da vi stod i situationen, så nu kræver det vist meget langsom tilvænning til ulvene i fremtiden:oops::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.
Sikke dog noget, både mor og Bella går i panik, så det er nok sidste gang hun har lyst til at hilse på ulve :blink:

 

Men sådan nogle ulve er også ret skumle, Baldur har også engang hilst på dem, og det var tydeligt at se, at dem var han altså ikke helt tryg ved...

 

Nej, han ser da ikke helt tryg ud:lol:

 

Men gad vide, hvad det var ved lugten af ulvene, der gjorde Bella så bange?

Hun fik ikke øje på dem på noget tidspunkt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...