Hop til indhold

uansvarligt eller ej


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

da mig og min kæreste lige er gået fra hinanden står jeg med det problem at han vil beholde hunden som er 7 måneder, det er nu også fære nok for en af os skal jo have den. problemet er bare at han arbejder om natten og sover om dagen. og når han så endelig er vågen så bliver der gået tur ca en gang om dagen og aldrig leget med vores hund, og aftensmaden bliver tit sent.HVOR MEGET SKAL DER TIL FØR DET ER UANSVARLIGT AT HAN HAR HUNDEN

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Anonymous

Jeg synes klart det er uansvarligt at have en hund, hvis man ikke har mulighed for at passe på den -både fysisk og psykisk. Hunde skal have opmærksomhed og skal stimuleres, så de ikke går hen og bliver "underlige" (psykisk ustabile, deprimeret osv). Hvis du har bedre mulighed for at passe på jeres hund, skal du da gøre alt for at beholde den.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Tøsen

Hej

 

Jamen en hund har altid brug for opmærksomhed.

Og jeg syntes det er komplet latterligt, dem som får sig en hund, og ALDRIG har tid til at lege med den, eller bare gå tur med den..

Hvis man vil ha sig en hund, skal man også have tid til den.

 

Så min mening er, at han bør ikke få hunden.

Det er synd for hunden hvis den skal gå alene bag lukkede væge hele dagen, og aldrig rigtig komme ud blandt andre mennesker og andre hunde.

 

Og han vil sikkert også hurtig blive træt af den så.

For når en hund ikke bliver leget, eller gået med, kan de godt blive arrige og bide egeren.. Bare for at få lidt opmærksomhed.

 

Så for ham og hundes skyld, vil jeg ikke mene han skal ha den!

 

Mvh Tina Larsen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

I burde finde en 3. person der kan overtage jeres hund.Find i fællesskab et godt hjem til den ellers vil hunden sikkert gå en kummerlig tilværelse i møde.

Der er i øvrigt mulighed for at formidle hunden på dette site :!:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...