Hop til indhold

Legedate til Andersand, HASTER....


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf
Hvor skal vi mødes på onsdag? Jeg kan nok være i Måløv kl 16.30.

 

Har fået en adresse, som jeg lige sender på en PB.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Vi glæder os :klap:

 

Hej Daniella. Skal vi gå langt oppe hos dig, eller er det bare en stor græsplæne, hvor de kan tonse rundt ? For er det bare en stor græsplæne, så tror jeg, at jeg tager gamle Cirkeline med, så hun kan gå og tulle lidt rundt mens de andre leger. Hun kan bare ikke gå ret langt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Daniella. Skal vi gå langt oppe hos dig, eller er det bare en stor græsplæne, hvor de kan tonse rundt ? For er det bare en stor græsplæne, så tror jeg, at jeg tager gamle Cirkeline med, så hun kan gå og tulle lidt rundt mens de andre leger. Hun kan bare ikke gå ret langt.

Fra mig af skal man nok gå 3-5 min op til græsplænen.. Så der er ikke langt :-D. Så synes da bestemt du skal tage hende med :hjerte:

Ellers er der også en mindre græsplæne ved boligblokken, hvor der er vand lige ved siden af :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Fra mig af skal man nok gå 3-5 min op til græsplænen.. Så der er ikke langt :-D. Så synes da bestemt du skal tage hende med :hjerte:

Ellers er der også en mindre græsplæne ved boligblokken, hvor der er vand lige ved siden af :lol:

 

Hun vil hellere gå 20 kilometer end svømme i vand ved siden af en lille græsplæne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Super så tager den den store græsplæne :klap:.

Nå skal jeg tage noget med, evt. sodavand eller? :vedikke::-D

 

Øh... Det har jeg ikke lige tænkt på, så det må du hellere selv bestemme, da vi måske bliver for besværlige, hvis vi spørges :rolleyes: Jeg drikker nemlig the, med mælk hvis det er sort the og uden hvis det er grøn eller ligende the, og Buddha drikker kaffe, vist nok med et eller andet i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh... Det har jeg ikke lige tænkt på, så det må du hellere selv bestemme, da vi måske bliver for besværlige, hvis vi spørges :rolleyes: Jeg drikker nemlig the, med mælk hvis det er sort the og uden hvis det er grøn eller ligende the, og Buddha drikker kaffe, vist nok med et eller andet i.

 

Snaps! :mrgreen:

 

Ej, jeg drikker alt, kaffe skal alting i, så det mega besværligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...