Hop til indhold

Legedate til Andersand, HASTER....


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf

De voksne hunde er ved at være seriøst træt af Andersand, som i den grad er blevet irriterende teenager. De mangler derfor en aflastningshund i en meget nær fremtid :genert:

 

Er der nogle, som har lyst til en legedate, en af de næste dage. Det skal ikke være et stort træf, bare én eller et par hunde, der orker en lille Boston teenager. Jeg køre gerne langt op på Sjælland, hvis det er det der skal til :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Hvor på lollland er du, skal snart til Toreby og besøge min far, så vi kan da mødes, min er også aktiv :-D der er en lille skov ved grænge

 

Vi er i nærheden af Gulborg, så Toreby er ikke så langt væk :-D

 

Bare kom til Måløv på onsdag :slem:

 

Må det være om eftermiddagen, så kommer vi gerne :-D Men send lige en PB med mødested.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal jeg ikke komme i morgen ca. 16.30 ?

 

Jo :5up::5up::5up: Har du mit nummer endnu?

 

Og Daniella, ja det kunne da være jeg skulle prøve at komme til det der Måløv også - kan man ikke tage et tog derop/ud/ned/hen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Jo :5up::5up::5up: Har du mit nummer endnu?

 

Og Daniella, ja det kunne da være jeg skulle prøve at komme til det der Måløv også - kan man ikke tage et tog derop/ud/ned/hen?

 

Øh... jeg tjekker lige :???:

 

Super skal vi alle tre så sige kl 16-16:30 i Måløv på onsdag?

 

Og ja H-toget og C-toget køre herhen :-D

 

 

Vældigt fint :5up::5up:

 

Buddha, hvis du ikke er sart eller har sarte nerver, kan jeg samle dig op et eller andet sted, i Punta´en. Men den er gammel og ildelugtende, fra for meget hundetransport, og direkte møgbeskidt.. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vældigt fint :5up::5up:

 

Buddha, hvis du ikke er sart eller har sarte nerver, kan jeg samle dig op et eller andet sted, i Punta´en. Men den er gammel og ildelugtende, fra for meget hundetransport, og direkte møgbeskidt.. :shock:

 

Jeg er neither - men har heller ingen aning om hvor Måløv ligger, så ved ikke om det gør noget nemmere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
klüssendorf, hvis i kommer til københavn(-sområdet) andre gange i løbet af efteråret så mangler min teenageterrorist også nogle at lege med - de voksne hunde i parken har lagt ham lidt på is :roll:

 

jeg kan desværre ikke på onsdag, men du siger bare til :-D

 

Noget siger mig, at jeg kommer til at køre en del ud af huset med Andersand her i efteråret og vinteren. Hvis det stod til hans far, så blev han omgående smidt ud af gruppen og er derfor begyndt at sætte tænderne i ham, når Andersand ikke reagere på, at han knurre af ham. Desværre ligger Andersand op af sin mor rent temperaments mæssigt, så han giver den gamle igen, hvilket let sætter hele gruppen igang :evil: Men Andersand er stadig glad for fremmed hunde, og det skal han gerne blive ved med at være, derfor køre vi gerne lange ture. Såeh... du høre fra mig.

 

Hvor gammel er din teenageterrorist ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Noget siger mig, at jeg kommer til at køre en del ud af huset med Andersand her i efteråret og vinteren. Hvis det stod til hans far, så blev han omgående smidt ud af gruppen og er derfor begyndt at sætte tænderne i ham, når Andersand ikke reagere på, at han knurre af ham. Desværre ligger Andersand op af sin mor rent temperaments mæssigt, så han giver den gamle igen, hvilket let sætter hele gruppen igang :evil: Men Andersand er stadig glad for fremmed hunde, og det skal han gerne blive ved med at være, derfor køre vi gerne lange ture. Såeh... du høre fra mig.

 

Hvor gammel er din teenageterrorist ?

Jamen hvis du kører til amager:-) så sig til ,skal nok give kaffe og lign inden turen går hjem igen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

klüssendorf, hvis i kommer til københavn(-sområdet) andre gange i løbet af efteråret så mangler min teenageterrorist også nogle at lege med - de voksne hunde i parken har lagt ham lidt på is :roll:

 

 

 

hvor bor i , jeg kommer lidt på amager strand og fælleden :-D

 

vi bor på nørrebro, men tager engang imellem til amager strand, så det kunne da være hyggeligt at mødes!

 

Noget siger mig, at jeg kommer til at køre en del ud af huset med Andersand her i efteråret og vinteren. Hvis det stod til hans far, så blev han omgående smidt ud af gruppen og er derfor begyndt at sætte tænderne i ham, når Andersand ikke reagere på, at han knurre af ham. Desværre ligger Andersand op af sin mor rent temperaments mæssigt, så han giver den gamle igen, hvilket let sætter hele gruppen igang :evil: Men Andersand er stadig glad for fremmed hunde, og det skal han gerne blive ved med at være, derfor køre vi gerne lange ture. Såeh... du høre fra mig.

 

Hvor gammel er din teenageterrorist ?

 

han er 7 måneder, 5kg og ELSKER alle andre hunde - også dem der ikke elsker ham :engel: der var et par bostonterriere på vores første hvalpehold, dem legede han rigtig godt med!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...