Hop til indhold

ører


Gæst Pudseren
 Share

Recommended Posts

Gæst Pudseren

Hej

 

Arthur er 10½ uge ca og som i ser på billedet står ørerne fint, men af og til dejser det ene om :-) Mangler han stivelse eller er der noget jeg kan gøre eller er det bare alderen og evt. når han er træt ?

 

Iøvrigt så er den lille buldog dejlig og noget af det sjoveste.[ATTACH]33811[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Arthur er 10½ uge ca og som i ser på billedet står ørerne fint, men af og til dejser det ene om :-) Mangler han stivelse eller er der noget jeg kan gøre eller er det bare alderen og evt. når han er træt ?

 

Iøvrigt så er den lille buldog dejlig og noget af det sjoveste.[ATTACH]33811[/ATTACH]

 

Han ser godt nok også dejlig og sød ud..:-D:lun:

Hvis hans øre ikke rejser sig, kan du tape spidsen af øret - ganske forsigtigt! - folde øret let sammen og sætte lidt sportstape på rundt om, men ikke noget at klistrer så meget, at det sætter sig for meget fast - ellers er det synd.

Hvis tapen sidder på bare en halv dags tid kan det være nok til at øret rejser sig. Det hjalp på Eddies ene øre, der heller ikke ville rejse sig ordentligt til at starte med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke noget godt råd, men kan også se du allerede har fået hjælp, men vil bare sige tak for kigget, hvor er det dog en dejlig hund:klap:

 

Held og lykke med ørene, håber tapen hjælper jer:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Min første franske havde også tendens til at det ene øre hang lidt når han var træt. Mener det kun var en måneds tid. Vi gjorde ikke noget ved det, og problemet løste sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...