Hop til indhold

Løbetid når man kun er 3 måneder?


Gæst gitni
 Share

Recommended Posts

Gæst gitni

Her i nat har min lille cavalier på præcis 3 mdr. været meget urolig.

Jeg har været ude med hende mange gange og alligevel har hun sat sig til at tisse på gulvet. Hun har også sat sig i "tissestilling", men der er kun kommet små røde dryp.

Er det løbetid?

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i nat har min lille cavalier på præcis 3 mdr. været meget urolig.

Jeg har været ude med hende mange gange og alligevel har hun sat sig til at tisse på gulvet. Hun har også sat sig i "tissestilling", men der er kun kommet små røde dryp.

Er det løbetid?

Det lyder mere som om hun har fået blærebetændelse eller noget... Ring til dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gitni

Har nu været ved dyrlægen. Han mente også det var blærebetændelse. Hun fik et skud penicillin der og piller med hjem til 10 dage. Han mente ikke, at der var behov for kontrol - hvad siger I?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu været ved dyrlægen. Han mente også det var blærebetændelse. Hun fik et skud penicillin der og piller med hjem til 10 dage. Han mente ikke, at der var behov for kontrol - hvad siger I?

Næ.. Hvad skulle han kontrollere? Du kender hunden og kan hurtigt se om pillerne hjælper eller ej.. Eller om det kommer igen efterfølgende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg ville alligevel gerne have en kontrol af urinen ca 10 dage efter sidte tablet.

For der kan stadig være bakterier tilbage, som lige har ladet sig slå ud, men kommer stærkt igen.

 

Jeg har selv lidt af blærebetændelse og ved hvor ubehageligt og smertefuldt dette er. Hunde er hårdføre og kan gå og have smerter før de viser tegn på lidelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville alligevel gerne have en kontrol af urinen ca 10 dage efter sidte tablet.

For der kan stadig være bakterier tilbage, som lige har ladet sig slå ud, men kommer stærkt igen.

 

Jeg har selv lidt af blærebetændelse og ved hvor ubehageligt og smertefuldt dette er. Hunde er hårdføre og kan gå og have smerter før de viser tegn på lidelsen.

 

Jamen det kan gøres meget enkelt ved at købe pH strips på apoteket, så kan man altid selv checke hvis man skulle være i tvivl.

 

og Ja, blærebetændelse er modbydeligt.

 

edit: manglede c i mit tastatur

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jamen det kan gøres meget enkelt ved at købe pH strips på apoteket, så kan man altid selv heke hvis man skulle være i tvivl.

 

og Ja, blærebetændelse er modbydeligt.

 

Selvfølgelig det har du helt ret i. Godt tip!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...