Hop til indhold

Hjælp, vores hund gør!


Gæst Johnbirk
 Share

Recommended Posts

Gæst Johnbirk

Hej allesammen

 

Jeg håber i kan hjælpe, vi har 2 hunde, begge en blanding af pomeranian og papillon. Vores han hund Balou på 2½ gør helt vildt, bare der kommer den mindste lyd han ikke lige er bekendt med.

Han gør af hjemmeis-bilen, når der er folk i opgangen, når de render alene i haven og selv når jeg sidder ved computeren om aftenen, og min kæreste enten sidder i stuen eller er gået i seng, skal jeg bare rykke med stolen for selv at komme i seng, og så gør han som en gal.

 

Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt, eller hvordan man kan afhjælpe problemet?

 

Synes selv vi har prøvet en del, givet ham timeouts, distraheret ham og givet ham godbider når han holdte op. Men intet har hjulpet, synes kun det er blevet værre.

 

Hilsen John

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Velkommen til :-D

 

Dine hunde hører til alarmhundene og vil som sådan potentielt være meet gøende.

 

Du skal lige diske op med lidt mere baggrund:

 

Er Balou den yngste?

 

Hvor lang tid har I afprøvet de enkelte metoder og hvordan har distraktionen foregået? Hvis Balous gøen er tiltaget efterfølgende er der noget i timingen som ikke er korrekt.

 

Gør tæven slet ikke?

 

Hundes adfærd intensiveres, og eskalerer, hvis de har overskudsenergi eller generelt er på vagt. Sådan kan de blive, hvis de mangler noget at lave eller hvis deres aktivitet ikke er afbalanceret.

Så hvis du vil skrive lidt om hvordan de bruger deres tid, kan der måske være et spor i dette :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...