Besvaret Oktober 19, 201015 år comment_476866 Det er altså et dejligt blik og udtryk den bette har i øjnene :lun: Tak for kigget :5up: Rapporter
Besvaret Oktober 19, 201015 år comment_477039 Sikke en skøn vovse:lun: - så flotte, mørke øjne som kigger på en, kan man da ikke stå for! Rapporter
Besvaret Oktober 20, 201015 år comment_477305 Hvor er han kær, han har Luna ører (eller pippi ører som FOX kalder dem) Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.