Hop til indhold

Burde et udbringningsfirma ikke....


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Have et updateret GPS-system, så de kan finde alle veje og bolignumre hvor de skal aflevere en pakke?

 

Og burde de i det mindste ikke fortælle en at de ikke kan finde ens adresse?

 

Og burde de ikke holde hvad de lover?

Sendte en mail om jeg ikke havde modtaget min vare, og fik afvide at jeg ville få den næste dag.

 

Men der gik to dage, og fik stadig ikke min vare..

Og fik lovet den ville komme idag, men er den stadig ikke.

 

Så har nu sendt dem to rykkere og en klage.. :evil:

 

Skulle have brugt pakken imorgen da det er den kjole jeg skulle have på til brylluppet, men det kommer jeg da ikke til kan jeg fornemme :cry:.

Og skulle rigtigt have modtaget pakken d. 11/10.

 

Synes fandme at "Bring" er noget værre lort :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhh, ja det er en af mine kæpheste :evil:

 

Jeg synes udemærket om Oliver's foder og mine hunde trives godt på det, men jeg ville egentlig hellere fodre med Acana, da begge hunde er endnu gladere for det end Oliver's.

 

MEN desværre bruger de fleste internetbutikker GLS og de gider ikke/ kan ikke finde adressen/ er bange for at stå ud af bilen pga. hundene ( som er sikkert bag lågen)/ kan ikke køre op af vores indkørsel og bla, bla, der er meget i vejen :evil::cry::stupid:

 

Med Oliver's er der aldrig noget i vejen - chaufføren er bare sååå flink og rar :5up:

 

SÅ jeg føler virkelig med dig - det er bare så frustrerende og man går der og venter og venter, øv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhh, ja det er en af mine kæpheste :evil:

 

Jeg synes udemærket om Oliver's foder og mine hunde trives godt på det, men jeg ville egentlig hellere fodre med Acana, da begge hunde er endnu gladere for det end Oliver's.

 

MEN desværre bruger de fleste internetbutikker GLS og de gider ikke/ kan ikke finde adressen/ er bange for at stå ud af bilen pga. hundene ( som er sikkert bag lågen)/ kan ikke køre op af vores indkørsel og bla, bla, der er meget i vejen :evil::cry::stupid:

 

Med Oliver's er der aldrig noget i vejen - chaufføren er bare sååå flink og rar :5up:

 

SÅ jeg føler virkelig med dig - det er bare så frustrerende og man går der og venter og venter, øv!

 

Ja det er fandme for dårligt.. Har aldrig før oplevet at et udbringningsfirma har sådan et dårligt gps-system..

:stupid:

 

tager det fandme med i Basta :klap::klap:..

"Firmaerne vil gerne tjene på udbringning, men udbringer ikke. Da de ikke vil ofre penge på bedre gps-system eller et kraks-kort :genert::blink::lol:"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...