Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Diverse

Forslag til kategorier, opdateringer af forum, ris & ros m.m.

  1. Started by Administrator,

    Kære medlemmer Tirsdag i næste uge lægger vi forummet ned i en kort periode. Det betyder, at der kan gå indlæg tabt inden vi er oppe at køre igen. Vi er nødsaget til at skifte forumsystem, så vi kan udvikle siden til alles fordel. Vær derfor opmærksom på, om dine indlæg eventuelt skulle gå tabt i opdateringerne. Vi håber på jeres forståelse. /Admin

  2. Started by Administrator,

    Er der nogen der har problemer med upload af billeder? Hvis ja, hvilken fejl får du, og hvilken browser/evt. telefon anvender du? Hvis telefon, er det så i Appén eller i fuld side?

  3. Started by Dinah,

    REGLER OG ETIKETTE Vi vil gøre opmærksom på, at moderator-gruppen nu i højere grad slår ned på dårlig tone, off topic efter henstilling til at komme tilbage på sporet, og når moderator-beslutninger bliver diskuteret i åbent forum/i tråden. Det kan være i form af henstillinger, sletning og advarsler. Er man uenig i beslutningerne kan dette gøres ved direkte henvendelse til moderatorerne eller til admin. Vi henviser til linket om regler og etikette: Forum Regler & Etikette

      • Like
    • 1 svar
    • 2,1k visninger
  4. Started by Administrator,

    Se denne side: http://www.hunde-forum.dk/view.php?pg=info_forumtips & http://www.hunde-forum.dk/view.php?pg=info_forumregler

  5. Started by Kimbocombo,

    Hej Hunde forum! Vi er 3 studerende fra Aarhus Erhvervsakademi, og vi arbejder på et eksamens projekt som en del af vores studie i Innovation og Entrepreneurship. I dette projekt undersøger vi, hvordan vi bedst kan imødekomme hundes behov og forbedre deres livskvalitet. Vi vil derfor gerne høre fra jer som hundeejer og få indsigt i jeres oplevelser og behov i hverdagen med din hund! Vi har lavet et kort spørgeskema, som tager ca. 5-10 minutter at udfylde. Hvorfor deltage? Din feedback vil hjælpe os med at identificere relevante løsninger, der kan forbedre hundes liv. Din viden vil spille en vigtig rolle i at skabe innovative produkter og servi…

  6. Started by Nick,

    Halløj. Vi har en hund som vi passer for en men ejer vil ikke tage hunden til dyrlæge, hvad skal vi gøre? Hunden er dårligt gående på det ene bagben og har nogle bløde knuder lige ved leder på benet.

    • 1 svar
    • 757 visninger
  7. Started by CrazyDogLady,

    Sad lige og kiggede lidt profiler og kom til at tænke på, at det kunne være hyggeligt at vide, hvad folk lavede til dagligt... :hmm: Jeg vil gerne starte ud: Jeg læser til pædagog i Holstebro. Jeg er på 5. semester og har derfor 1½ år tilbage, så er jeg færdig. Jeg er vikar på et botilbud til lettere udviklingshæmmede og sent udviklede unge, hvor de fleste har/har haft en dom eller har haft et misbrug. Min fritid bruger jeg på hundene og på min hest Er der andre der vil være med??

  8. Hej hundeelskere Jeg ville værdssætte meget, hvis i ville bruge 2-3 minutter på at svare på dette spørgeskema Spørgeskema https://forms.gle/bSaNWt3sjCd3hBRs7 Tusind tak for jeres tid! Vuf vuf

    • 1 svar
    • 642 visninger
  9. Started by ploug,

    Jeg søger pasning til min dansk svenske gårdhund i efterårsferien. Det er en ikke-kastreret han hund, og vi bor i Værløse. Mhh Anita

  10. Jeg er lidt udfordret mht. finde et egnet forum, hvor jeg kan komme i kontakt med dygtige hundefolk som har Spaniels (både Coccer, Fieldtrail alm. Springer) Jeg holder to - tre jagter i november og december. Hvis du er jæger må du gerne have gevær med eller er du den dedikerede hundefører som blot gerne vil have bygget på jagttræning af hunden, så er du mere end velkommen til at kontakte mig i kommentarfeltet og så tager vi den derfra. Alternativt ville jeg sætte stor pris på, hvis nogen har viden om andre relevante fora hvor jeg kan henvende mig. Jeg er ikke på Facebook så der kan jeg ikke finde nogen. Håber på at høre fra relevante. På forh…

  11. Jeg er lidt udfordret mht. finde et egnet forum, hvor jeg kan komme i kontakt med dygtige hundefolk som har Spaniels (både Coccer, Fieldtrail alm. Springer) Jeg holder to - tre jagter i november og december. Hvis du er jæger må du gerne have gevær med eller er du den dedikerede hundefører som blot gerne vil have bygget på jagttræning af hunden, så er du mere end velkommen til at kontakte mig i kommentarfeltet og så tager vi den derfra. Alternativt ville jeg sætte stor pris på, hvis nogen har viden om andre relevante fora hvor jeg kan henvende mig. Jeg er ikke på Facebook så der kan jeg ikke finde nogen. Håber på at høre fra relevante. På forh…

  12. Started by hothouse2640,

    Hej Vi har en hund på 12 og en kat på 11 år. Hele livet har de fået nutra nuggets tørfoder, men det mærke udgår nu. Hvad skal man gøre? Hvilket foder kan anbefales som ikke koster alt for meget, noget som kan sammenlignes med nutra nuggets i det prisleje og kvalitet

    • 1 svar
    • 782 visninger
  13. Gæst mettebasse
    Started by Gæst mettebasse,

    Jeg er 27 år gammel og har en chihuahua på 5 år. jeg bor i lejlighed tæt på grønne områder.

    • 2 svar
    • 1,1k visninger
  14. Started by københavner,

    Hej allesammen, Jeg bor i storbyen sammen med min kæreste. Vi er bosat i hans fars ejerlejlighed, og her har vi boet i et års tid. Vi studerer begge to, og er klar til at udvide vores familien med en lille ny hundehvalp - mere specifikt, ønsker vi en fransk bulldog. Min kærestes far, som ejer lejligheden, ser intet problem i at have en mindre hund boende. Men... der er ikke tilladt husdyr i lejligheden/ opgangen, og vi skal derfor snakke med ejerforeningen om vores ønske om at købe en hund. Vi ved godt, at der er en gode grunde til, at man forbyder husdyr: undgå larm fra hunde 24/7, fjerne risiko for efterladenskaber i gården samt kradsemærker i diverse gulve.…

    • 0 svar
    • 1,1k visninger
  15. Hvorfor snappe hundemor sommetider ud efter hendes 3 uger gamle hvalpe? Det ikke alle på en gang og heller ikke kun en bestemt hvalp, de piver lidt når det den gang imellem sker, men jeg syntes, det er synd for de små pus. Kan ikke se når det sker, så ved ikke hvorfor 😔 Andre der har prøvet det? Eller ved hvad, det går ud på? Det en fransk bulldog ❤️

    • 1 svar
    • 20,4k visninger
  16. Min tæve Bella's kønsorgan er hævet, og det virker som om det generer hende enormt meget. Hun kan ikke gå 20 centimeter uden at skulle sætte sig ned og slikke sig enormt voldsomt. Hun har slikket sig så voldsomt, at hun er blevet voldsomt rød i området omkring kønsorganet. Det virker som om der også er opstået hævelse rundt om kønsorganet. Jeg er bare enormt bekymret, og bange for hun fejler noget... Skedekatar, skedebetændelse, pyometra, vaginalprolaps? Bør jeg kontakte en dyrelæge? file:///Volumes/Macintosh HD – data/IMG_6261.JPG file:///Volumes/Macintosh%20HD%20%E2%80%93%20data/IMG_6261.pdf file:///Volumes/Macintosh HD – data/IMG_6261.JPG …

    • 1 svar
    • 950 visninger
  17. Started by Millaskid,

    Hejsa Kan det passe man ikke kan få en rottweiler figur med et velkomst skilt enten i munden eller om halsen? Har søgt nettet tyndt. Nogen der ved om det findes og evt gerne hvor. Beder og krydser fingre 🙏🙏🤞🤞 På forhånd tak ❤❤

    • 0 svar
    • 923 visninger
  18. Gæst
    Started by Gæst,

    Måske i kan hjælpe med svar. Vi købte i september en lækker labrador hvalp hos en privat avler ( en bekendt ). I sundhedsbogen står der at det kun er venstre testikel som er faldet på plads da han 8 uger. Han er nu 6måneder, og højre testikel er stadig ikke faldet på plads. Dyrlægen mener ikke den falder på plads, og at vores hund derfor er krytorchid, og skal opereres. Mit spørgsmål lyder således - har vi krav på en tilbagebetaling på 15% af købsprisen, og er det avler eller os, som skal betale operation? Mvh.

    • 2 svar
    • 986 visninger
  19. Started by CamillaJensen,

    Hej mit navn er Camilla. Jeg er i gang med mit afsluttende bachelorprojekt i international handel og markedsføring. I den forbindelse har jeg været i praktik i en hundevirksomhed, og vil derfor gerne vide mere om branchen via dette spørgeskema. Spørgeskemaet tager ikke mere end 3 minutter, og svarene er naturligvis anonyme. Det vil være en kæmpe hjælp. https://forms.gle/5GKi3DRaQQh9MPmX7 Med venlig hilsen Camilla Jensen

  20. Started by AgH,

    Hej Jeg ville lige høre jer ad om hvor mange gange jeres hunde laver på en dag. Min hund er en blanding mellem en jack russell og en dansk svensk gårdhund. I dag lavede hun 12 gange, og uden at det var hverken diarré eller foder af dårlig kvalitet, da det er Hills. Jeg ville desuden også godt høre jer om hvad der kan forårsage det.

  21. Gæst signne
    Started by Gæst signne,

    Hej Jeg søger en blanding af Racen Bichon frisé og puddel ( Dværg el. toy). Kendt for nogen som Bich poo/ Poochon Men Det er helt umulig at finde i dk, sverige eller ligende. Det vrimler med blandingen i Usa, Men intet at finde i DK... Kan det virkelig passe...? Jeg har søgt med lys og lygte. Vil meget gerne have den type blanding... Er der nogen som kan hjælpe...? Jeg vil helst ikke igang med noget import eller ligende fra Usa eller England.. / Signe

  22. Started by Ams,

    Hej! I forbindelse med studie og virksomhed, så søger vi nogle vi kan interviewe omkring alt det, det indebærer at være hundeejer og hundens madvaner. Det anvendes mere specifikt ift. udviklingen af et godbidsabonnement til hunde. Hvis du kunne have interesse, så kvitterer vi med en pakke godbidder. Skriv endelig en kommentar, hvis du er interesseret. Håber at høre fra dig 😄

    • 0 svar
    • 1,1k visninger
  23. Started by else1234,

    Hej med jer. Jeg har nu i et par år gået med et brændende ønske om at skulle have en hund en dag - dog først om 1 år eller 2 når jeg ikke længere bor i lejlighed. Jeg håber at i vil anbefale nogen forskellige hunderacer som i tænker kunne passe på mine ønsker for en fremtidig hund - jeg har sat mig ind i mange forskellige racer, men har stadig i baghovedet at jeg er førstegangshundeejer og derfor også skal have dette med i mine overvejelser. (har kigget på dansk spidshund, Cocker spaniel, golden retriever, samojede, codsky pes, labrador, japansk spids, berner sennen) Jeg har et ønske om en hund som er samarbejdsvilling, gerne vil gå til træning(fx agility …

    • 0 svar
    • 930 visninger
  24. Hej! Jeg leder efter en eller flere personer, der er blevet hundeejer under corona og som har lyst til at medvirke i en radiofortælling om kærligheden til sin hund. Fortællingen skal være en del af en universitetsopgave, så det vil ikke som udgangspunkt blive publiceret nogen steder. Hvis du synes det lyder sjovt, og har lyst til at hjælpe så send mig en mail eller en sms på nedenstående telefonnummer. Mvh: Philip Madsen Journaliststuderende|Syddansk Universitet Tlf: 23 24 63 66 Mail: [email protected]

    • 0 svar
    • 1,1k visninger
  25. 3 sække a 10 kg foder: Urinary S/O-Hypoallergenic AFR til salg for 1.200 kr.

    • 0 svar
    • 1,2k visninger
  26. Started by Kirsten Knudsen,

    Hej alle. Jeg har ingen planer i denne weekend, selvom jeg gerne vil lave et eller andet. Derfor vil jeg høre jer, om hvilke planer i denne weekend? Har I nogle gode idéer til hvad man kan få tiden til at gå med? Hvis vejret er dejligt (hvilket jeg naturligvis håber) vil jeg selvfølgelig gå lange ture med mine kære hunde, men det er jo ikke sikkert, at jeg er så heldig :hmm: Venlig Hilsen Kirsten

  27. Started by Nulle,

    Hej min hund Luna , får lakseolie hver Dag i sin mad men har mega meget skæl og pelsen ser lidt trist ud nogen der har en ide ?

  28. Til hundeejere 🐾🐾🐾 Jeg skriver i dette forum, da vi er en lille startup fra Aarhus, som arbejder på en række serviceydelser til hundeejere. I denne forbindelse er vi interesseret i at foretage en række telefoninterviews, hvis formål er at identificere hundeejerens problematikker. Vi arbejder på at gøre livet nemmere for hundeejere, og ønsker derfor en bred forståelse af, hvad det vil sige at have hund (interviewet har intet med salg eller markedsføring at gøre). Hvis du er interesseret i at deltage i et telefoninterview, kan du sende et svar i kommentarsporet. Så vi kan aftale nærmere efterfølgende. Vi vil gerne optage interviewet, så vi kan bruge det internt i …

  29. Hej jeg hedder Amalie. Jeg er 10 år og jeg elsker hunde. De er nogle af mine yndlingsdyr. Jeg bor i Egebjerg og jeg har altid været god med hunde. Jeg nyder at være sammen med dem. Jeg vil super gerne gå tur med en hund et par gange om ugen og jeg vil gerne gøre det gratis.♥♥♥♥ Jeg kan kontaktes på: E-mail ([email protected]) og sms (29726900)

  30. Started by Lisachateau,

    Hej Vi leder efter en Doberman til et reklame shoot for natklubben Chateau Motel. Skriv til mig hvis du kunne være interesseret og vil høre mere :) [email protected]

    • 0 svar
    • 1,1k visninger

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.