Hop til indhold

Juletræf i Sønderborg


tjikson
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen :)

 

På opfordring fra Ragdoll/trine, vil vi prøve at få stablet et juletræf på benene, vi tænker at sige den sidste søndag i november, d.28-11-2010. Nogen der ikke kan der eller hva?

 

Forresten er stedet det velfungerende sted, ringridderpladsen.. :slem:

 

Trine talte om nogen æbleskiver og gløgg.. Hun har meldt sig selv til gløgg.. Nogen der har tid til nogen æbleskiver?.. Vi kan evt. tage noget kaffe med :)

 

Hilsen Karina og primadonnaen Tilde :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej alle sammen :)

 

På opfordring fra Ragdoll/trine, vil vi prøve at få stablet et juletræf på benene, vi tænker at sige den sidste søndag i november, d.28-11-2010. Nogen der ikke kan der eller hva?

 

Forresten er stedet det velfungerende sted, ringridderpladsen.. :slem:

 

Trine talte om nogen æbleskiver og gløgg.. Hun har meldt sig selv til gløgg.. Nogen der har tid til nogen æbleskiver?.. Vi kan evt. tage noget kaffe med :)

 

Hilsen Karina og primadonnaen Tilde :engel:

 

Neejjj :skraek: Der er jo juleudstilling i myndeklubben den dag! Det er i Nyborg, så jeg er helt sikkert på Fyn den dag.:???:

 

Hvad med den. 19 nov i stedet....:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mindst 7.......i hele sønderjylland..:lol: Anyway, graden af hvor meget man må bestemme er proportional med størrelsen af ens hund....:mrgreen:

 

Altså nu tæller jeg lige ikk!.. Der er Lille p, Happy, Malou, Jaroff, Bonnie, Alspigens, og whippet........ Nogen jeg er gået glip af? :confused:

 

 

Men mig og Tilde lever bare på heller lille og vågen end stor og doven HA! ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu tæller jeg lige ikk!.. Der er Lille p, Happy, Malou, Jaroff, Bonnie, Alspigens, og whippet........ Nogen jeg er gået glip af? :confused:

 

 

Men mig og Tilde lever bare på heller lille og vågen end stor og doven HA! ;)

 

Gir' det ikke osse 7?...:mrgreen: Næ, forresten, der er også 2 afghanerer, så 9.

 

Kalder du min hund doven...:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: og der er MANGE cavalier !.. Det er bare altid kun mig og christina der kan finde ud af at komme :fornaermet:

 

 

 

 

 

Efter noget tid?..... Måske? :mrgreen:

 

Ja okay, altså hele det her rod er jo min skyld. Den oprindelige dato var jo faktisk d. 28., indtil jeg "kom i tanke om" at der var mynde udstilling den dag :stupid: undskyld...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja okay, altså hele det her rod er jo min skyld. Den oprindelige dato var jo faktisk d. 28., indtil jeg "kom i tanke om" at der var mynde udstilling den dag :stupid: undskyld...:oops:

 

:shock::confused: Vi skal da ha Bonnie med, også selvom hendes mor ikke er god til datoer og se tråde :lol::blink:

 

Overvejer lidt om der er flere steder at reklammere?..... Det er jo åbenbart kun mynder der læser forum :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Seeelvf er HG igang... og jeg har da afsløret nogen har ændret datoen :engel::lol:

 

Atak har meldt sin ankomst :)

 

Glæder mig til at møde dig Simba! :)

 

Jaja, se nu bare der! Atak kommer, og Simbaløven kommer med 2? hunde.... tada...perfekt hundetræf med 1-2- mange hunde...:klap:

 

Øhh.... Simbaløven? Du fik med at jeg havde klokket i datoen, ikk?:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...