Hop til indhold

Stress


martin
 Share

Recommended Posts

hej jeg har været til dyrlægen i dag da min den ene han er meget for sig selv og meget stille og stresser rigtige meget.

men hun kunne ik fortælle mig hvad jeg skal gøre ved det. det er en ny dyrlæge jeg skulle prøve da jeg ik kunne lide den jeg brugte i forvejn men fik ik rat meget ud af det .

han er meget navæs andlagt han er ik meget for at man nusser ham i hovde han bliver bange når man nærmer sig hovde og vender røven til.

 

 

er der en der kan hjælpe mig med at få silver glad igen

Link til indlæg
Del på andre sites

hej jeg har været til dyrlægen i dag da min den ene han er meget for sig selv og meget stille og stresser rigtige meget.

men hun kunne ik fortælle mig hvad jeg skal gøre ved det. det er en ny dyrlæge jeg skulle prøve da jeg ik kunne lide den jeg brugte i forvejn men fik ik rat meget ud af det .

han er meget navæs andlagt han er ik meget for at man nusser ham i hovde han bliver bange når man nærmer sig hovde og vender røven til.

 

 

er der en der kan hjælpe mig med at få silver glad igen

 

Nu ved jeg ikke rigtig, men det lyder som om der måske er noget, der gør ondt på Silver, siden han ikke vil have, at du rører ved hans hoved. Er det noget der er opstået for nylig eller har han altid været sådan ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...