Hop til indhold

hvalpe


Gæst mortilseks
 Share

Recommended Posts

Gæst mortilseks

Hejsa igen herinde

 

nu har jeg igen behov for jeres hjælp da min mops tæve Trunte er med hvalpe

 

Hvad gør man vi mennesker når hun går i fødsels - skal vi hjælpe på nogen måde eller klare hun det selv.

 

dyrlægen skal vel også komme eller skal man hen til ham/hende....

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er MEGET man skal vide, fandt jeg ud af da jeg for 3-4 måneders tid siden begyndte at forberede mig til min tæves fødsel (som gav 10 smukke hvalpe for 4 dage siden).

 

Mit råd er, at du googler "hund fødsel" og læser alt hvad du kan komme i nærheden af - der findes en masse klogt på nettet.

 

Bla. havde jeg glæde af

netdyredoktor - Min hund skal føde

og

fdsel siden om hunde (meget pædagogisk og overskueligt)

og

Fakta om tvens fdsel (som indeholder flest informationer, man er langt at tygge sig igennem).

 

Pøj pøj og rigtig god fornøjelse :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mortilseks
Der er MEGET man skal vide, fandt jeg ud af da jeg for 3-4 måneders tid siden begyndte at forberede mig til min tæves fødsel (som gav 10 smukke hvalpe for 4 dage siden).

 

Mit råd er, at du googler "hund fødsel" og læser alt hvad du kan komme i nærheden af - der findes en masse klogt på nettet.

 

Bla. havde jeg glæde af

netdyredoktor - Min hund skal føde

og

fdsel siden om hunde (meget pædagogisk og overskueligt)

og

Fakta om tvens fdsel (som indeholder flest informationer, man er langt at tygge sig igennem).

 

Pøj pøj og rigtig god fornøjelse :vinken:

 

 

tusinde tak skal du have

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst mortilseks

jamen det gik bare så fint og trunte klarede det bare så flot og til ug...mit adrenlin kørte da godt nok for var ikke lige forberedt på det var igår det skulle være men vi samarbejde så godt og jeg nussede og var der for hende alt det jeg kunne....

 

men overvejer godt nok at sove i stuen i nat nøjj de holdt mig vågen i nat det piveri og også da jeg ville prøve at sove er i dag...så tror ikke jeg orker at ligge i min seng endnu en nat og være vågen *S* det må være mit morgen der vågner ( venter mig jo også selv hihi)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...