Hop til indhold

Når ejeren overreagere


Aslan
 Share

Recommended Posts

Der er tæver løbsk, Martin hr været væk hele ugen og jeg har haft den tid på måneden.

 

Ergo, Aslan reagere, han har peeeeeeeeeeeeeebeeeeeeeeeeet hele tiden når vi har været på tur!

 

Så jeg har stille og roligt kunne mærke hvordan min irritation over ham har vokset og vokset.

 

 

 

Så her til morgen, kommer der en mand med sine to cyklende børn, som åbenbart ikke larmer, så hører ikke den første søn, og opdager ham først som han kommer forbi mig, o nerved hvde cyklet ind i Aslan :evil:

 

Så kigger jeg mig tilbage og der kommer så faderen med sin yngste søn på cykel, de cykler væsentlig langsommere, og jeg stopper med Aslan så de kan komme forbi.

 

Idet manden cykler forbi, siger han glad "hej hund"

 

og min første tanke er

 

"du skal sq ikke kalde min hund for stor" :mrgreen:

 

Gik et par skridt og tænkte, damn hvor du bare overreagere lige nu (heldigvis foregik hele samtalen inde i mit hoved :mrgreen: ).

 

Men så igen, manden havde ikke sagt "hej hund" hvis den havde været lille :hmm:

 

 

Så altså, lidt måtte jeg gerne blive fornærmet :mrgreen:

 

 

Nu er martin hjemme og er smidtpå tur med Aslan :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, det er vist den tid på måneden, hvordan i alverden konkluderer du at man kun kan sige hej til en hund hvis man syntes den er stor, og hvorfor er der noget galt med at en hund er stor :lol:

 

Så jeg håber, at Martin forkæler dig lidt i dag, og når du nu syntes han er jordens største idiot alligevel, så træk lige vejret og tænk en ekstra gang før du fortæller ham det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det minder mig om for ganske få dage siden, da jeg blev skidesur på Bo...

 

Jeg fortalte ham at jeg havde ondt i maven, og det føltes som en form for krampe, hvorefter idioten sagde "der er nok kommet en mave i klemme..." :evil:

 

Efter at jeg så havde hidset mig op, og han havde fået mig ned på jorden igen, så viste det sig at han rent faktisk havde sagt "der er nok kommet en nerve i klemme" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, det er vist den tid på måneden, hvordan i alverden konkluderer du at man kun kan sige hej til en hund hvis man syntes den er stor, og hvorfor er der noget galt med at en hund er stor :lol:

 

Kunne du ikke engang læse at hej hund betøde fårk hvor er du stor?

 

Må være fordi du er stor øbo :mrgreen::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det minder mig om for ganske få dage siden, da jeg blev skidesur på Bo...

 

Jeg fortalte ham at jeg havde ondt i maven, og det føltes som en form for krampe, hvorefter idioten sagde "der er nok kommet en mave i klemme..." :evil:

 

Efter at jeg så havde hidset mig op, og han havde fået mig ned på jorden igen, så viste det sig at han rent faktisk havde sagt "der er nok kommet en nerve i klemme" :blink:

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Stakkels bo altså :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haahahaha! Ej jeg kender det så pinligt godt, nogle gange har jeg også et meget langt skænderi i hovedet fordi folk siger "ihhh en nuttet bamse". Jeg kan bare slet ikke ha' det, slet ikke på den tid af måneden :oops: Han er sguda ikk en bamse :fornaermet:

 

Noget andet, jeg var i føtex og kom til at stå og læse i en bog og efter 8 linjer var jeg helt flad af grin: Den handler om forskellen på mænd og kvinder, og der hvor jeg kom ind, forklarede de om sådan et point system hvor man gav konen/manden point for de små og de store ting, men man også gav sig selv. Og klart var de jo overhovedet ikke enige om hvad der gav mange point.

 

En læser havde så sendt sit point system ind, og havde efterhånden fundet ud af, hvad det var konen egentlig gav point for:

 

gik ud med skraldet +1

gik ud med skraldet efter kl. 04.30 hvor skraldemanden henter skrald -1 point

 

når du har brugt en tallerken putter du den i opvaskemaskinen +1

du lader tallerkenen stå i vasken -1

du lader den stå under sengen -3

 

du glemmer at slå toiletsædet ned om natten (og hun er gravid) -10

du tisser på sædet -5

du tisser helt ved siden af -7

du henter nyt toiletpapir når rullen er brugt op 0 :hmm:

du bruger kleenex når rullen er tom -1

 

du tjekker efter mistænkelige lyde om natten og der er noget +3

du dræber det med en golfkølle +10

det var hendes far -10

 

Ejmen han bliver ved, jeg syntes det var hysterisk morsomt og ganske, ganske sandt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen gange er jeg altså glad for at jeg ikke er mand, de har det vist ikke altid helt let :engel::lol:

 

Jeg synes jo at de har det nemmere, de kan nemlig kun koncentrere sig om én ting af gangen, dvs se tv = glemme alle sine bekymringer, der har vi det meeeeget værre, vi kan nemlig både snakke, se tv, strikke OG bekymre os på en gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pst... Aslan ér stor. :blink:

 

Inden jeg fik hund, sagde jeg for øvrigt jævnligt "hej hund" til hunde, jeg gik forbi... af alle størrelser... bare fordi jeg syntes, at det var hyggeligt. :-)

Haha, det gør jeg også. Jeg hilser på både katte og hunde på min vej "Hej hund", "Hej mis", "Ih, sidder du lige der og hygger dig?" osv. En sjælden gang i ny og næ kan en fugl også godt få en hilsen på vejen :oops:

 

Så det kunne også godt have været mig, du kunne have stødt på, Aslan. Jeg hilser dog normalt ikke når ejerne er i nærheden :genert: Synes det er pinligt at jeg går og hilser på dyrene.

 

Buddha, jeg får det helt skidt over at jeg kalder Motor for en isbjørn i mine indlæg nogle gange :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...