Hop til indhold

Kæledyrsmesse Fredericia april 2011


 Share

Recommended Posts

Gæst MorTilKatja
Det var da ærgeligt vi ikke hilste på hinanden, vi boede jo næsten lige ved siden af kæmpe ulvehunden og deres flotte ørn.

Vi havde masser af kaffe i boden, og der havde du kunne side uforstyret og roligt og drikke den ved vores borde

 

Ja det var ærgeligt :) Utrolig jeg ikke lige har opdaget boden, med den dejlige blå farve :) Jeg har nok stresset for mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 231
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er første gang messen var i Danmark, arrengøren skulle efter sigende være tysker, så jeg ved ikke om han trækker det med over til sjælland, eller om det er for langt væk for ham :)

 

Hele messen var meget præget af at den har været i Tyskland længe, der var rigtig mange tyskere, både stande samt udstillere.

 

Vi må se hvor han vælger at lægge den næste år, han sagde til mig at hvis det blev en succes i år ville han komme igen.

 

Der havde været ca. 12000 besøgende, ved ikke om det er en succes i hans øjne:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Hele messen var meget præget af at den har været i Tyskland længe, der var rigtig mange tyskere, både stande samt udstillere.

 

Vi må se hvor han vælger at lægge den næste år, han sagde til mig at hvis det blev en succes i år ville han komme igen.

 

Der havde været ca. 12000 besøgende, ved ikke om det er en succes i hans øjne:vedikke:

 

Det burde det næsten :) Jeg syntes hvertfald der var mange mennesker hele tiden mens jeg var der, og det var trodsalt lørdag formiddag (Jeg sneg mig ind sammen med en katte-ejer, så måtte lige med hende igennem dyrlægekontrollen :))

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da ærgeligt vi ikke hilste på hinanden, vi boede jo næsten lige ved siden af kæmpe ulvehunden og deres flotte ørn.

Vi havde masser af kaffe i boden, og der havde du kunne side uforstyret og roligt og drikke den ved vores borde

 

:lol::lol::lol: kan godt li din definering af næsten lige :lol:

 

De var på en helt anden gang :drille::drille::drille:

 

 

Jeg syntes det var synd i var gemt lidt væk (i mit hoved).

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol: kan godt li din definering af næsten lige :lol:

 

De var på en helt anden gang :drille::drille::drille:

 

 

Jeg syntes det var synd i var gemt lidt væk (i mit hoved).

 

 

:drille::lol: Ja, de boede på gangen før os(når man ser det fra besøgenes indgangen)

 

Vi var super glade for vores plads, da det var den eneste du kunne se når du stod ved udstillerne, og kom ind der fra, samt tæt på agility banen som nok var den mest besøgte. lige bag Ulvehunden:drille::drille:;-)

 

Men syntes da heller ikke at du var og hilse på ???

Link til indlæg
Del på andre sites

:drille::lol: Ja, de boede på gangen før os(når man ser det fra besøgenes indgangen)

 

Vi var super glade for vores plads, da det var den eneste du kunne se når du stod ved udstillerne, og kom ind der fra, samt tæt på agility banen som nok var den mest besøgte. lige bag Ulvehunden:drille::drille:;-)

 

Men syntes da heller ikke at du var og hilse på ???

 

 

Jo ellers ville jeg jo ikke vide i vr gemt væk :blink:

 

Der var ikke nogen da vi kom forbi :vedikke::vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo ellers ville jeg jo ikke vide i vr gemt væk :blink:

 

Der var ikke nogen da vi kom forbi :vedikke::vedikke:

 

nåhhh nej:stupid:

 

Ved da ikke hvad vi så lavede, standen var da ellers bemandet hele tiden:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...