Gæst Buddha Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hehe, sådan kan man osse stene om søndagen (altså som i - jeg kan lege mens Motor sover efter sin motion): [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Haha, nice! Men der er sq da noget galt...? :hmm: Tænker lige...! Nåjo! Motor løber jo FORAN Motion-aholic-hund much! Møffe er altid bagved, når vi løber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Hvor han ligner en der eeelsker at løbe og trække :klap: :hjerte: ....og så var det nok lige et fedt musik nummer, hvem er de og hvad hedder nummeret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Hvornår mødes vi på fælleden til dobbelt løb? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 ....og så var det nok lige et fedt musik nummer, hvem er de og hvad hedder nummeret? Limp Bizkit - Rollin ....og der er musik på fordi vi skriger ret meget for at få ham til at sætte i spurt. Folk med barnevogne gloede ret meget! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Møffe er altid bagved, når vi løber Hvis det ender med at DU trækker en vogn som Møffe sidder i - så skal vi altså se billeder :klap: Hvornår mødes vi på fælleden til dobbelt løb? Du kan da bare komme, men eftermiddage er nok ikk de bedste, for der er der virkelig mange hunde, cykler og mennesker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Limp Bizkit - Rollin ....og der er musik på fordi vi skriger ret meget for at få ham til at sætte i spurt. Folk med barnevogne gloede ret meget! Synes nok jeg genkendte lyden, god musik at gøre rent til :banan: - og se Motor-løbe-videoer til :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Synes nok jeg genkendte lyden, god musik at gøre rent til :banan: - og se Motor-løbe-videoer til :klap: Hmmmm synes ikke min mand sådan umiddelbart lignede en der gik i rengøringsmode :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Hmmmm synes ikke min mand sådan umiddelbart lignede en der gik i rengøringsmode :hmm: Naaa det virker heller ikke på mig den vej rundt, men NÅR jeg endelig finder støvsuger og andre slige sager frem, så er go musik et must og gør det hele en smule mere - æmm - tåleligt (jeep! Hader rengøring) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lorenzo Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Great movie:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Great movie:5up: Thanks Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Hvis det ender med at DU trækker en vogn som Møffe sidder i - så skal vi altså se billeder :klap: :lol: Nu skal Møffe jo heldigvis ikke løbe, når han trækker en vogn - berneren skal bare trave/skridte afsted Men jeps, lover billeder, hvis det bliver aktuelt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 1, 2010 Rapporter Share Besvaret November 1, 2010 Du kan da bare komme, men eftermiddage er nok ikk de bedste, for der er der virkelig mange hunde, cykler og mennesker. Pokkers, jeg må se om jeg kan få søs til at afspærre området så vi kan få det for os selv:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 1, 2010 Rapporter Share Besvaret November 1, 2010 der mangler bare lidt headbanging i filmen! så havde den været perfecto! :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts