Hop til indhold

Det svære "Nej Tak"


Gæst mulline
 Share

Recommended Posts

Gæst mulline

Priceman kom i går hjem og fortalte at vi er blevet tilbudt en lækker han rottweiler på 3 år.

Familien der har ham, skal skilles:cry: så han skal omplaceres.

Han er ellers en lækker dreng, og med stamtavle og det hele:-D

 

Åhh jeg er fristet , dels pga. det er synd han at han skal omplaceres og dels fordi jeg har tabt mit hjerte fuldt og helt til de skønne hanner, efter Balou, som jeg savner vildt stadigvæk:oops:

 

Men jeg lod fornuften råde...... for uanset hvor lidt jeg vil indrømme det, så er der mere ro på pigerne, når de ikke hele tiden skal "kæmpe" om en han´s opmærksomhed og dels er ham her fremmed og ikke vokset op i flokken, og jeg kunne godt forestille mig at det kunne give en anden struktur i flokken, end der er nu.

 

Så jeg sagde Nej Tak..... men puhh det holdt hårdt:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Nogle gange må man - desværre - lade fornuften råde, hvor meget man end ønsker at lade hjertet råde :(

 

Kan godt forstå, at du har kastet din kærlighed på hannerne :genert:Der intet så lækkert som en stor dreng, der hviler i sig selv :lun:

 

Det er der nemlig ikke:-D

 

Men mit behov/ønske kommer i anden række, første priotet er at tøserne har det godt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Priceman kom i går hjem og fortalte at vi er blevet tilbudt en lækker han rottweiler på 3 år.

Familien der har ham, skal skilles:cry: så han skal omplaceres.

Han er ellers en lækker dreng, og med stamtavle og det hele:-D

 

Åhh jeg er fristet , dels pga. det er synd han at han skal omplaceres og dels fordi jeg har tabt mit hjerte fuldt og helt til de skønne hanner, efter Balou, som jeg savner vildt stadigvæk:oops:

 

Men jeg lod fornuften råde...... for uanset hvor lidt jeg vil indrømme det, så er der mere ro på pigerne, når de ikke hele tiden skal "kæmpe" om en han´s opmærksomhed og dels er ham her fremmed og ikke vokset op i flokken, og jeg kunne godt forestille mig at det kunne give en anden struktur i flokken, end der er nu.

 

Så jeg sagde Nej Tak..... men puhh det holdt hårdt:blink:

 

Det er så nemt at overtale en selv, men man skal jo lave bestemmelsen så det er bedst for alle parter, og det lyder til at dine piger har det godt lige nu, som de har det.

 

PS - kan godt forstå at du stadig savner balou :ae:

 

PPS - har priceman ikke lyst til at komme forbi herinde ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...