Gæst survivorman Skrevet November 9, 2010 Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 hej . har et spørgsmål vedr hvordan jeg får min han lab til at løbe"søge" foran mig i zigzag . . evt skifte retning på fløjte= ? har set det i praksis og læst lidt om det i en bog men aldrig rigtigt forstået hvordan det gøres og trænes.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 Når jeg skal øve zig zag med mine stående hunde ( de skal jo så løbe lidt bredere, men idéen er det samme ), starter jeg når de er små, så zig zagger jeg selv, finder vinden, og laver søgsoplægget som hunden skal, faktisk viser den hvordan. Når de er mindre, følger de som regel med, hvis det er en større hund, kan du med fordel løbe zig zagget, og fløjte når du skifter retning. Vigtigst er selvfølgelig, at din følger dig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts