Hop til indhold

jule udstilling (Spidshunde) 5-12-10 Hvem kommer??


Gæst hersom
 Share

Recommended Posts

Da vi skal til Jule udstillingen i Nyborg d. 5 dec er jeg jo lidt nysgerrig på om der kommer flere herinde fra??

Ved at birgit med lapp hundene også kommer Men derudover????

 

Hvem kommer????

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe er min store drøm at prøve at udstille Carlo, men er ret sikker på han ville danse rundt som en elastik.... Har ikke gået til ringtræning, og aner ikke hvad man skal osv... desværre.. :???:

 

 

hmm vi har kun været til ringtræning 4 gange når vi skal der over men prøves det skal det..:hmm:

 

Så må det gå som det bedst kan..

Det er for mikes skyld, han vil gerne prøve at udstille pipi..:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer ikke, da samojederne jo ikke er med i spidshundeklubben... men rigtig meget held og lykke skal der lyde herfra:engel:

 

Mange tak skal du have..

Må sige at det jo er for Mikes skyld at vi skal med, han synes det kunne være spændende at komme afsted med HANS hund..:5up:

Ja han er vel ikke klogere end vi andre, vi vil jo også gerne afsted til ting med vores hunde.. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Røntved

Så er det på søndag der er juleudstilling i Spidshundeklubben:banan:. Vores adoptionsbarn "Noddy" er frisk nok til at komme med på en kikker. Så må vi se om vi kan grave os gennem sneen:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Desværre kommer jeg ikke alligevel.

Der er for langt at køre i dette vejr.. :hmm:

 

Håber i får en dejlig dag..:vinken:

 

Hovedvejene er altså rigtig fine, så jeg tror ikke du ville få nogle problemer med at nå frem... jeg skal da til Kassel i næste uge:genert:...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...