Aslan Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Ja, jeg ligger jo mærke til flere og flere ting ved Aslan. Han snorker! Bogstaveligtalt snorker, ligesom min kæreste! Ikke piven og alt det der...han snorker, og nogen gange højt! Altså højt i forhold til at han er en "lille" hvalp. Er det normalt? Jeg vil tilføje at det kun er om natten, der er ikke noget når han sover om dagen......måske han er vågen og betaler tilbage for alle de gange vores snorken har vækket ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mollie-vuffer Besvaret Juni 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2008 Min ene labrador hun snorker værre end en gammel mand nogle gang. Hun kan godt nok trække nogle torsk i land. Hun har altid gjort det. Den anden er nu ikke bedre, for hun fiser højlydt. Virkelig højt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret Juni 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2008 Nææh, Alice snorker ikke. Men nogen gange trækker hun godt nok vejret rigtig dybt med tilhørende dybe suk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Silke Besvaret Juni 14, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2008 Silke snorker også temmelig meget, hendes størrelse i betragtning Hun ligger faktisk ved siden af mig og snorker lige nu hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Juni 14, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2008 Nej, ingen af dem snorker det mindste. Men de drømmer ret tit højlydt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst c-schneiders Besvaret Juni 14, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2008 Kenzo snorker, fandt vi ud af i går aftes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 14, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2008 Ozzie snorkede virkelig højt da hun var hvalp... jeg var helt overrasket over at så lille en hund kunne lave så store snorkelyde. Hun lød som en fuldvoksen mand. Hun er dog (desværre) holdt efter hun er blevet ældre, nu er der ikke den mindste snorken at spore. Nu må jeg "nøjes" med hendes drømmen hvor hun også sagtens kan larme en del. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Juni 14, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2008 Mine snorker ikke Jo, det kan ske en sjælden gang, men så hjælper det lige at de flytter sig lidt, sover i en anden stilling, så er det væk igen Men de kan snakke i søvne og hyle også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts