Hop til indhold

Spørgsmål til udstilling i Holland


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg planlægger at tage til Eindhoven med de to bøller i februar, men den tilmeldingsblanket forvirrer mig altså lidt...

 

Jeg har udstillet før i holland, men der var tilmeldingsblanketten altså nemmere.

 

KC De Kempen - Inschrijfformulier >>> Tentoonstelling >>> inschrijfformulier >>> engelsk flag:mrgreen:

 

Men måske der er nogle som kan hjælpe mig med følgende:

hvad mener de med intialer.. skal jeg så skrive MLB (malene lerche bjerregaard) eller??

 

Infix - jeg er helt blank.

 

Ved class and registration information, vil de have bank number at vide, men hvad hulen er det.. især nu når jeg skal skrive swift og iban, vil jeg jo ligesom synes at de ikke har brug for det andet??

 

Jeg har tænkt mig at stille i parklasse også, og jeg har læst mig frem til at det koster 5 euro.. men her vil de jo have at jeg skal skrive begge på.. men så vil det jo blive 10 euros??.. ihh hvor jeg hader mærkelig tilmeldingsblanketter..:evil:

 

Joey er jo både brugshund og multi champion - dog ikke i Holland, men kan jeg stille ham i champ klassen og stadig tage cert??.. jeg har nemlig hørt at dommerne giver lidt ekstra point, når man stiller i champklassen.. kontra brugs eks... jeg kan selvfølgelig også stille ham i åben..

 

Hååååber der er nogle som kan svare...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...