Hop til indhold

Nogle Chevrolet Aveo eksperter?


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Kæresten og jeg har overvejet at købe en chevrolet Aveo, da vi har fået en fin pengegave af svigerfar.

Men er der nogle der kender til denne bil? :vedikke:

Og er der et sted på nettet hvor man kan finde ud af hvor gode/dårlige "anmeldelser" den har fået.

 

chevrolet_aveo_test04.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal tjekke NCAP - der er derinde, du finder resultaterne for Crashtests. :mrgreen:

Min stedfar har en Chevy, han er ellers Audi-mand, men han synes mægtig godt om Chevy også. Men hans er en Cruze, super lækker bil ellers.

:5up:

 

Chevrolet Aveo | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating

Det er direkte til den bil - forhåbentligt er de nyere modeller mere sikre... :???: Resultaterne ser i hvert fald ret skræmmende ud, synes jeg...

Den nyere model er formodentligt sikrere, men bare ikke crashtestet endnu.

 

EDIT: Du får lige et link til et afsnit af TopGear, hvor du kan se, hvad de forskellige antal stjerne betyder hvis uheldet er ude:

http://www.youtube.com/watch?v=k0kB2SqZqZ0

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal tjekke NCAP - der er derinde, du finder resultaterne for Crashtests. :mrgreen:

Min stedfar har en Chevy, han er ellers Audi-mand, men han synes mægtig godt om Chevy også. Men hans er en Cruze, super lækker bil ellers.

:5up:

 

Chevrolet Aveo | Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating

Det er direkte til den bil - forhåbentligt er de nyere modeller mere sikre... :???: Resultaterne ser i hvert fald ret skræmmende ud, synes jeg...

Den nyere model er formodentligt sikrere, men bare ikke crashtestet endnu.

 

EDIT: Du får lige et link til et afsnit af TopGear, hvor du kan se, hvad de forskellige antal stjerne betyder hvis uheldet er ude:

YouTube - BBC Topgear Euro NCAP ratings

 

Tusinde tak :lol:. Men nu er den købt :-D.

 

Og vi får 2011 modellen, mon ikke den er bedre end de andre i test :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Helle B

Hej.

Hvor er det sjovt jeg faldt over dit indlæg.

Vi er nye bilister og overvejer kraftigt køb af Aveoén. Kan du oplyse nogle gode/dårlige sider nu du har haft den et stykke tid?

Er den prisen værd?

Venlæigst

Helle B.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Hvor er det sjovt jeg faldt over dit indlæg.

Vi er nye bilister og overvejer kraftigt køb af Aveoén. Kan du oplyse nogle gode/dårlige sider nu du har haft den et stykke tid?

Er den prisen værd?

Venlæigst

Helle B.

 

Jeg har kun positive ting at sige om bilen :-) . Altså motoren er jo ikke kæmpe og den skal kæmpe sig op over bakkerne nogle gange. Men det er en super bil til de penge :-) vi har så også valgt Lux pakken og 5 dørs :5up: . Go for it :-D i bliver ikke skuffet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...