Hop til indhold

sne sko til hunden


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Så tror jeg lige vi holder os til dem fra Pawz i første omgang. :5up:

Så kan jeg jo også få en fornemmelse af om hundene overhovedet kan lære at have sko på :mrgreen:

 

Det har mildest talt været to sindssygt dyre måneder indtil videre, så det passer også lidt bedre til mit budget i øjeblikket :oops:

 

Her er Luna i morges med Pawz på (I må lige tilte videoen selv), som I kan se, lader hun sig egentlig ikke mærke med dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Billige hunde sko, Ikke for jeg selv har den store erfaring med at handle på

www.shop.ebay.com_ dogboats

 

men jeg købte minfurminator der, og der var mange penge at spare.

ps. måske vi var nogle der kunne købe sammen ????

 

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=dog+boots+&_cqr=true&_nkwusc=dogboats&_rdc=1

 

Husk lige der kommer told oveni.. Så hellere bestille fra England, hvis I skal;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Min mutti vil gerne donere et par sko til hver af hundene - Hun er nemlig e-bay haj :mrgreen:

Og det er kun hvis man kommer over et vis beløb der kommer told på, så vidt jeg husker.

 

Men vi kigger pt. på disse to forskellige typer sko:

 

bb_1926_2.jpg

 

8733491.jpg

 

Synes de begge ser rimelig fornuftige ud og kan fra andre brugere læse, at de bliver siddende på og at hundene rimelig hurtigt vænner sig til dem.

 

Men ved ikke helt hvilket par jeg hælder mest til - nok det sidste, for der er lynlås i det første. Men det første par ser bare lækre ud.

 

Eller skal jeg bare droppe dem og holde mig til PawZ "ballonerne"? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været ovre hos dyrlægen i dag med Ruffwear sko på. Luna svinger lidt med bagpoterne, men ellers går hun fint. Jeg har lidt på fornemmelsen, som René også siger mht Fie, at skoene er en smule for store på bagpoterne. Men en dyrlægestuderende siger at de måske også kan blive FOR små, så nu ved jeg sgunte, hvad jeg skal gøre :lol:

 

Jeg har sendt en mail til hnb.dk og spurgt, hvad de mener.. Så må jeg se, om hun vender tilbage..

 

Men når det er sagt, så har jeg set hende trave og galopere (dog ligner hun jeg ved ikke hvad:mrgreen: Bagpoterne flyver ud til siderne:lol::lol: Jeg er SÅ glad for at hun løb væk fra mig, for man må jo ikke grine af hunden:engel:) med skoene på;-) Og hun har kun haft dem på 3 gange af 30 minutter.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...