Gæst sonir Skrevet December 5, 2010 Rapporter Share Skrevet December 5, 2010 Vi holdt julefrokost igår, og folk har det jo med at komme i pænt tøj der er lidt for stort, så man kan æde ekstra meget... Valde kan altid spise ekstra meget, men havde dog i dagens anledning også klædt sig pænt på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Hold da op hvor er han kær, en rigtig charmetrold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Ja, han er sgu lækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Aaaaaaw hvor søøøød :lun::lun: Må se om jeg kan finde en butterfly i en genbrug eller noget, for Oskar er da simpelthen nødt til at eje sådan en :slem: Så håber jeg bare han ikke får en mindre flip, når han får den på :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Jeg fandt den i maxizoo til 30 kr så det var lige til at overkomme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Jeg fandt den i maxizoo til 30 kr så det var lige til at overkomme Så ved jeg hvor jeg skal køre hen i morgen, efter skole :slem::slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Man kan jo dårligt leve uden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Ihh... Hvor er han bare fin :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 I får ham lige i en udklippet udgave Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 5, 2010 Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det passer SÅ godt til hunde der er sådan lidt... pingvin farvede Han er søøød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst doktorlaila Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 hvor er det godt fundet på :klap: Dejligt at man ikke er den eneste der kan finde på at pynte lidt på hunden hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Hvor er han fin!!! Tror jeg skal finde sådan en butterfly til Eddie også . Den skal han vist have på juleaften og nytårsaften i år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts