Hop til indhold

Nytårstræf i Sønderborg


tjikson
 Share

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Mynder?? :shock: Hvis der kommer mynder så tager jeg sq kage med..Elsker mynder :hjerte: hvis altså ikke det er italienske eller whippets..Ikke et ondt ord om dem, men yndlings mynderne er borzoy, afghaner og irsk ulvehund :lun::lun:

 

så må du sparke til Kim ;).. ikke at han ikke plejer at komme :engel: han har jo irsk ulvhund, og to borzoi'er (og skotsk hjordehund) :klap: også kommer bonnie, greyhound :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kun mynderne? HVAD er der nu lige galt med nogle af de ældste og mest ædle hunderacer der findes i hele verden?

 

 

(Jaroff ligger i min seng og er skidesur)

 

Kim jeg gætter på du skrev et indlæg som endte i alt og intet :genert::shock:

 

Men der er absolut intet galt med mynder :lun: og jeg skrev altså også kun TILDE og MYNDERNE..... men håber Tilde gad lege med løver ;)

 

 

og hvis Jaroff gider, så må han da få en levergodbid næste gang som undskyldning :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jamen :shock: LØVER! :banan:

 

Sårn' en har jeg fakkertalt aldrig set, så det ville da være alt for godt hvis de kom! Og en chance for at møde den legendariske løvemutter, det KAN man da bare ikke lade gå fra sig.....:mrgreen:

 

Så vil jeg bruge den mellemliggende tid på at overbevise Bonnie om, at hun ikke behøvs blive fornærmet fordi løvemama'en kun blev begejstret over udsigten til at møde de langhårede mynder.....:fornaermet:

 

Hva' med den 29 eller 30? Im easy, jeg skal nada mellem jul og nytår, andet end at slappe af og nyde livet........:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jamen :shock: LØVER! :banan:

 

Sårn' en har jeg fakkertalt aldrig set, så det ville da være alt for godt hvis de kom! Og en chance for at møde den legendariske løvemutter, det KAN man da bare ikke lade gå fra sig.....:mrgreen:

 

Så vil jeg bruge den mellemliggende tid på at overbevise Bonnie om, at hun ikke behøvs blive fornærmet fordi løvemama'en kun blev begejstret over udsigten til at møde de langhårede mynder.....:fornaermet:

 

Hva' med den 29 eller 30? Im easy, jeg skal nada mellem jul og nytår, andet end at slappe af og nyde livet........:engel:

:engel::engel:

Nogle af løverne glæder sig allerede - de ved det bare ikke endnu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vil jeg bruge den mellemliggende tid på at overbevise Bonnie om, at hun ikke behøvs blive fornærmet fordi løvemama'en kun blev begejstret over udsigten til at møde de langhårede mynder.....:fornaermet:

 

Du må sige til Bonnie jeg fylder min godbidssæk heelt op næste gang, også er der masser af guffer til Bonnie :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...