Hop til indhold

"guffe-slangen"


Gæst solskin
 Share

Recommended Posts

Gæst solskin

En billig aktivitet.

 

Du skal bruge 1 meter 1" haveslange med stofarmering(Trelleborg) Det er vigtigt at det er med stofarmering. For den er næsten umulig at bide i stykker.

 

Gufferne skal kunne glide let frem og tilbage. Så de ikke sætter sig fast. Jeg har somme tider brugt kogt kylling, og puttet lidt for store stykker i. Så sidder de fast, pt er Selma så god til den, at hun lige giver den et slag ned i gulvet, så bliver de banket løs.

 

 

[ATTACH]36564[/ATTACH]

 

 

Qiwi har ikke fundet ud af fidusen :ae:

 

Billede 036.jpg

 

Selma har løst problemet :klap: Og jo Qiwi har da bare fundet sin egen løsning. Hun snylter:lun:

 

Billede 023.jpg

 

Fidusen er at slangen skal løftes op i midten og gerne slynges fra side til side:slem: Der gik lang tid før Selma fangede fidusen. Tilfældigt trillede der nogle guffer ud :shock: hvordan skete det:vedikke: Men øvelse gør mester :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Ej hvor er fantastisk, billig & smart idé!

...Har lidt på fornemmelsen at du er lidt sej til sådan nogle kreative ting..du havde jo også lavet den der vildt smarte flaske-på-snor-ting..:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er fantastisk, billig & smart idé!

...Har lidt på fornemmelsen at du er lidt sej til sådan nogle kreative ting..du havde jo også lavet den der vildt smarte flaske-på-snor-ting..:5up:

 

Ja, fantasien fejler ikke noger :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smart :5up:

 

Øv lige smidt en masse slange ud jeg ikke tænkte jeg ville få brug for... Hvis nu man bare var lidt mere kreativ selv så kunne man ha brugt det..

 

Skønt at kunne bruge andres gode ideer her på HF :banan::5up:

Ja, det var da ærgeligt.

 

Det smarte ved denne "guffe slange" er også:

 

Kan din hund(e) den korte model, forlænges den bare og bliver derved lidt svære, for så kommer der et lille "krøl" på slangen.

 

Det er dejligt at dele og det er jo til et godt formål. Berigelse af hundenes hverdag:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikken en god idé!! Men altså helt ærligt, den overskrift..... ja - en vandslange med godbidder var i hvert tilfælde ikke det første jeg tænkte på:mrgreen::mrgreen:

 

Tror jeg vil prøve tricket når jeg kommer hjem i dag. I øvrigt skønne hunde - har lidt en svaghed for vastgötaen!

 

Hvad tænkte du så på :slem:?

 

Del det med os:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv
En billig aktivitet.

 

Du skal bruge 1 meter 1" haveslange med stofarmering(Trelleborg) Det er vigtigt at det er med stofarmering. For den er næsten umulig at bide i stykker.

 

Gufferne skal kunne glide let frem og tilbage. Så de ikke sætter sig fast. Jeg har somme tider brugt kogt kylling, og puttet lidt for store stykker i. Så sidder de fast, pt er Selma så god til den, at hun lige giver den et slag ned i gulvet, så bliver de banket løs.

 

 

[ATTACH]36564[/ATTACH]

 

 

Qiwi har ikke fundet ud af fidusen :ae:

 

[ATTACH]36565[/ATTACH]

 

Selma har løst problemet :klap: Og jo Qiwi har da bare fundet sin egen løsning. Hun snylter:lun:

 

[ATTACH]36566[/ATTACH]

 

Fidusen er at slangen skal løftes op i midten og gerne slynges fra side til side:slem: Der gik lang tid før Selma fangede fidusen. Tilfældigt trillede der nogle guffer ud :shock: hvordan skete det:vedikke: Men øvelse gør mester :klap:

Godt trick - Tak for det.

 

Jeg er nødt til at spørge hvad det er for en race du har? Synes ikke at have set dem før :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...