Gæst MorTilKatja Skrevet December 9, 2010 Rapporter Share Skrevet December 9, 2010 Jeg havde Njord med hjemme hos min venindes grå schæfer, da jeg havde lovet lige at lufte den Schæferen er kun en stor hvalp, men syntes det gik okay Normalt er schæferen ret nervøs over at møde nye hunde, men Njord er åbenbart så lille at hun bare ville lege med ham På gulvet var hun lidt overvældende for Njord, men i sofaen gad han godt lege med, indtil en hvis grænse, så blev der vuffet og knurret af schæferen - hun blev lige nødt til at være bundet lige da vi kom ind, da hun var lidt for overvældende - efter lidt mad slappede hun mere af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Sikke nogle dejlige billeder ! Hvordan tog Njord det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Sikke nogle dejlige billeder ! Hvordan tog Njord det? Han tog det okay, han har set store hunde før (labrador), men schæferen var ret voldsom når de var på gulvet samtidigt, men når jeg satte Njord op i sofaen var det somom schæferen slappede mere af, og så gik legen bedre DOg fattede schæferen ikke helt når han sagde stop, så han måtte flere gange snappe ud efter schæferen og skælde ud.. Men så stoppede schæferen så også Udenfor var det helt umuligt at gå ture med dem begge Schæferen ville absolut give Njord vaskere konstant, så det endte med han kom på armen, og jeg måtte holde i selen frem for snoren, så det blev en kort tur Han var stille i bilen på vej hjem, så jeg tror han har sovet, for normalt sidder han og piver når vi kører.. Hjemme gik han omkuld i hans kurv med det samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Hvor er de bare skønne begge to . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Sikke nogle skønne billeder :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Herlige billeder og slet ikke for mange :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts