Hop til indhold

Så er min lille skat blevet kastreret...

Gæst Castro
 Share

Recommended Posts

Castro blev igår kastreret og har det heldigvis rigtig fint idag, så det var vist bare mig der bekymrede mig uden grund... nu skal den lille mand bare holdes lidt i ro og så er han klar til et nyt år:-)

han er rigtig go til ikke at slikke området og dyrlægen sagde at det var det vigtigste og at han bare ellers ikke må lege vildt, men altså gerne løbe, hoppe op i sofaen osv. dejligt, troede jo nærmest han skulle i en spændetrøje i 10 dage....

området er ret hævet og jeg synes ikke man kan se at de har fjernet noget (hvis i forstår hvad jeg mener;-)) altså ud over at han jo er blevet syet, men det er normalt ikk? altså at det er hævet?

men ellers ser alt fint ud, så vi fortsætter julemåneden med godt humør og en noget lettere pengepung, puhh ha:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt standard, at det ser ud som om intet er fjernet - posen svinder ind for tilsidst nærmest at forsvinde helt.

Tak, tænkte det egentlig nok, men det er altid bedre at spørge når man nu ikke ved det med sikkerhed, sådan er der jo så mange spørgsmål når man har sin første egen hund;-)

Link til indlæg
Del på andre sites