Gæst Skrevet December 13, 2010 Rapporter Share Skrevet December 13, 2010 Halløj Er der en klog/venlig person, som kan fortælle mig hvilket program hundevenner og opdrættere bruger til at lave julekort til fx at poste på fb? /mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 Tror du ikke bare det er photoshop? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg bruger PhotoFiltre - det er gratis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Takker. Jeg har luret lidt på photofiltre tutorials, og jeg tror ikke, jeg magter at sætte mig ind i det pt. Men jeg vil da gerne se jeres julekort... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts