Gæst spix Skrevet December 14, 2010 Rapporter Share Skrevet December 14, 2010 jeg kan ikke overfører billed fra fotoalbum til tråd........er der een der vil skrive handlingsvejen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 jeps. Under dit billed i dit album er der en "boks" der hedder billed URL, kopiere den genvej. Og i et indlæg trykker du på denne knap og indsætter den genvej du har kopieret. Som her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 ok så er der noget andet galt for når jeg åbner ikonet med billedet- så "låses" min mulighed for at indsætte det jeg har kopiet........hmm ved du hvorfor det er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 næ dog............man skal bare bruge ctrl c og v istedet...... :banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts