Lonny Skrevet December 14, 2010 Rapporter Share Skrevet December 14, 2010 Jeg har forsøgt mig med at lave et julekort, og jeg må indrømme at jeg fandt et der allerede var lavet, og så satte jeg Luna ind og ændrede et par enkle ting Hvad syntes I, og har I selv nogle julekort at vise frem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg har forsøgt mig med at lave et julekort, og jeg må indrømme at jeg fandt et der allerede var lavet, og så satte jeg Luna ind og ændrede et par enkle ting Hvad syntes I, og har I selv nogle julekort at vise frem? Jeg synes, det er flot. Ville gerne lave noget lignende med Nelson på, og jeg har faktisk lige lavet en tråd, for at høre hvilke programmer folk bruger. Hvad har du brugt? /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Eller er det bedre når ørerne ikke er skjult? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg synes, det er flot. Ville gerne lave noget lignende med Nelson på, og jeg har faktisk lige lavet en tråd, for at høre hvilke programmer folk bruger. Hvad har du brugt? /Mette Jeg har skåret Luna ud i hhv. Photofiltre og i det scrapbook program jeg har, programmet hedder "Digital Scrapbook Artist" Digital Scrapbooking Software – Digital Scrapbook Artist 2 from Serif Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg har skåret Luna ud i hhv. Photofiltre og i det scrapbook program jeg har, programmet hedder "Digital Scrapbook Artist" Digital Scrapbooking Software – Digital Scrapbook Artist 2 from Serif Takker! Er det den gratis version, eller har du købt pakken? /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg kan desværre ikke se kortet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Takker! Er det den gratis version, eller har du købt pakken? /Mette Jeg har købt den, men prøv da at se om den gratis version ikke kan bruges Jeg kan desværre ikke se kortet? Det var da mærkeligt, jeg har lagt kortet ind som et hvert andet billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg har købt den, men prøv da at se om den gratis version ikke kan bruges Det var da mærkeligt, jeg har lagt kortet ind som et hvert andet billede Jeg har nu hentet den gratis version og sidder og morer mig. Det minder rigtig meget om en side, jeg har brugt før (men glemt hvad hedder). Nu skal jeg bare finde en måde at gemme filen på så den kan åbnes uden scrapbook programmet... Edit: det hedder polyvore, det der andet program... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg har nu hentet den gratis version og sidder og morer mig. Det minder rigtig meget om en side, jeg har brugt før (men glemt hvad hedder). Nu skal jeg bare finde en måde at gemme filen på så den kan åbnes uden scrapbook programmet... I mit program kan jeg eksporterer den til en billedfil, måske er det også en mulighed i dit? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor er det fint det du har lavet af Luna og jeg kan bedst lide det med ørerne synlige Jeg har et fra sidste år [ATTACH]36856[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor er det fint det du har lavet af Luna og jeg kan bedst lide det med ørerne synlige Jeg har et fra sidste år [ATTACH]36856[/ATTACH] Hvor er det godt :klap: Og jeg kan godt lide at hun samtidig er omgivet af nisser og har nissehue på, så kan det da næsten ikke blive bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg kan bedst lide det med ørene fremme Ellers et rigtig flot kort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Så fik jeg prøvet... Det første er skabelonen fra programmet, det andet 'mit'. Jeg er overhovedet ikke kreativ, så synes det er vildt svært..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Så fik jeg prøvet... Det første er skabelonen fra programmet, det andet 'mit'. Jeg er overhovedet ikke kreativ, så synes det er vildt svært..... De er da blevet gode, og jeg kan se at du har arbejdet lidt udfra den samme skabelon som mig, i hvert fald er elementerne ens Og jeg er heller ikke kreativ, så derfor "stjæler" jeg som regel et billede der er færdigt, og så nøjes jeg med at ændre nogle få ting for at gøre det personligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg kan bedst lide det med ørene fremme Ellers et rigtig flot kort Tak, jeg syntes også at det blev bedre efter at ørerne kunne ses Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 De er da blevet gode, og jeg kan se at du har arbejdet lidt udfra den samme skabelon som mig, i hvert fald er elementerne ens Og jeg er heller ikke kreativ, så derfor "stjæler" jeg som regel et billede der er færdigt, og så nøjes jeg med at ændre nogle få ting for at gøre det personligt. Takker. Jeg kan også bedst lide det med Lunas ører fremme i billedet. Jeg ville gi karma for linket til scrapbogen, men måtte desværre ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Ihhh hvor er det et dejligt julekort af Luna:lun:... lavet fra bunden eller ej, så er det sgu skønt:5up: Dette er mit i år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 ja oki.. det vælger så at fremstå meget micro...:hmm:.. lige et øjeblik:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Sådan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Sådan Hold da op hvor er det godt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Hvor er det godt :klap: Og jeg kan godt lide at hun samtidig er omgivet af nisser og har nissehue på, så kan det da næsten ikke blive bedre Nej vel! Selv om hun hade den nissehue så dybt (lavede en tråd sidste år kan jeg huske, hvor jeg postede Misja hader billederne) at jeg aldrig har givet hende den på siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts