guanomo Skrevet December 16, 2010 Rapporter Share Skrevet December 16, 2010 Aslan brokkede sig over vi glemte at tage billeder da nollike var her Så har lige snuppet nogle stykker da cujo var ude i snevejret, det sneer nemlig pænt meget nu og har det gjort hele dagen. lige efter det billed her gør han af mig han er nok ikke tilfreds med jeg tager billeder i stedet for at komme ud og fjolle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Åååhr, lille Cujo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Han ser godt nok ud til at nyde snevejret en del mere en Luna gør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Han ser godt nok ud til at nyde snevejret en del mere en Luna gør Han elsker det :banan::banan: bare ikke når vi skal gå tur for så kan man ikke fjolle rundt jo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Han elsker det :banan::banan: bare ikke når vi skal gå tur for så kan man ikke fjolle rundt jo. Der er Luna lige omvendt, hun vil stadig gerne gå tur, men at hoppe rundt i sneen, det er hun altså for fin til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Glade Cujo...man kan ligefrem se halen piske frem og tilbage - især på det første billede Og så har I da godt nok fået noget af et drys sne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Cujos hale står aldrig stille, tak for billeder, han er super dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Der er Luna lige omvendt, hun vil stadig gerne gå tur, men at hoppe rundt i sneen, det er hun altså for fin til Det bedste ved sne er nu nok når jeg skovler sne og cujo er med, han angriber det sne der flyver når jeg kaster det til siden. "skubber" til mig bagfra, så kaster jeg bare højere og så springer han rundt i det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kingsky Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Hvor er han sød, og sikke han hygger sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Skønne billeder - og man kan helt se hvordan halen logre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Årh hvor er han skøn . Man kan rigtig se hvor meget han nyder snevejret :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Han er sgu dejlig som altid:lun:... skønt med en billede-update:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts