Hop til indhold

tørkost 50/50


martin
 Share

Recommended Posts

hej jeg vil høre om der er nogle her inde der giver ders hund 50% tørkost af den ene art og 50% en ande tørkost.

 

grunden til at jeg spør er at min den ene hund(sterleseret tæve)

er for tyk og hun for kun 200g foder om dagen fordelt morgen og aften og hun får acana Greesland.

 

så vil høre om man kan tage et andet foder hvor der ik er så meget fedt i Frk: Liht foder fra acana eller et andet foder fra acana

 

så man giver 50% den ene tørfoder og 50% det andet tørfoder ???? :oops:

 

 

med venlige hilsen

martin

Link til indlæg
Del på andre sites

hej jeg vil høre om der er nogle her inde der giver ders hund 50% tørkost af den ene art og 50% en ande tørkost.

grunden til at jeg spør er at min den ene hund(sterleseret tæve)

er for tyk og hun for kun 200g foder om dagen fordelt morgen og aften og hun får acana Greesland.

så vil høre om man kan tage et andet foder hvor der ik er så meget fedt i Frk: Liht foder fra acana eller et andet foder fra acana

så man giver 50% den ene tørfoder og 50% det andet tørfoder ???? :oops:

 

Hvorfor giver du ikke den steriliserede tæve udelukkende Light produktet? så er du sikker på at hunden får passende kalorier med alle de vitaminer og mineraler i de rigtige forhold? Så kan den anden hund have Grasslands for sig selv?

hilsen E.G.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Jeg giver også lidt af hvert.. Mest fordi jeg har fåe det i hvalpe pakker :engel:

 

I hans alene hjemmebur får han Olivers (som er det jeg regner med at fodre med når det gratis foder er opbrugt) og i den anden har jeg noget nutra-et-eller-andet

 

Jeg har overvejet at barfe ham, jeg har selv gjort det med kat før, men mener ikke det er helt det samme, det er vidst noget med hudne også skal have grøntsager engang imellem, det skal katte ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor giver du ikke den steriliserede tæve udelukkende Light produktet? så er du sikker på at hunden får passende kalorier med alle de vitaminer og mineraler i de rigtige forhold? Så kan den anden hund have Grasslands for sig selv?

hilsen E.G.

 

det har jeg også tænkt mig med tæven men også min han for han er konstant sulten og for ku 250 g og det er jo ik rat meget og han skal længer ned i vægt for han er også for tyk men har set at Wolfsblut hundefoder er der 3 varianter med lav fedt så der er det jeg vil mixe lidt så de ik for det samme hver dag og hele tiden. lige som når man barfer

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...