Gæst Lone H Skrevet December 18, 2010 Rapporter Share Skrevet December 18, 2010 Det i skal gøre er at smide et billed ind af det den tidligere bruger har skrevet.. eksempel.. jeg skriver jeg gerne vil se en fransk bulldog så smider du en fransk bulldog ind og skriver hvad du vil se og så skal den næste smide det ind :slem: osv. osv. osv. og det skal være hunde/hvalpe eller sjove ting i godt kunne tænke jer at se ,.. jeg ville se en julehund KOM og vær med alle sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Jeg vil gerne se en border terrier i sne (forstod ikke helt, skal det kun være noget med hunde og hvalpe eller også andre ting?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lone H Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 det må være alt med hunde/hvalpe osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts