Aslan Skrevet December 24, 2010 Rapporter Share Skrevet December 24, 2010 Jeg syntes tit at jeg hører om HD, hvorimod jeg aldrig rigtig hører om AD, ud over at de er 0:mrgreen: Så tænker jeg om jeg kommer i de "forkerte" kredse? Eller er sandsynligheden for HD bare større? Og hvis, hvorfor slider de så mere på hofter end albuer? Er det pga måden de rejser sig på? Vægt-fordelingen af kroppen? Eller??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 Der er mange hunde med AD. Men tror at den almindelige hunde-ejer ikke skænker det så store tanker som HD. AD er faktisk værre end HD, da der er mest belastning på forparten. Især med de større og lidt tunge hunde. Da Cody fik en 1'er på sin albue med sine første billeder, fandt jeg ud af, at sådan et skide 1-tal har stor betydning, hvis man har drømme om at bruge ham i avlen. Til al held havde jeg en super dyrlæge, der insisterede på at der ikke var noget og vi tog billederne om 6 mdr senere, og fik et flot 0.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts