Gæst FritZ Skrevet December 24, 2010 Rapporter Share Skrevet December 24, 2010 Hej! Jeg har fået et "job" det er at gå med min fasters hund:-D (Starter efter Juleferien) og det er en 2 årig border Collie, han. (den hedder Brio) men jeg har aldrig gået med den før. så ved ikke om den gø'r efter andre hunde/mennesker og/eller om trækker trækker. men min lille bror og hans fætter har gået med den flere gange og han siger at den ikke kan være uden snor uden at den løber til den anden ende af byen:shock: Så har et spørgesmål: Hvordan kan man lærer den at være uden snor for vil gerne lærer ham tricks?? og det kan man vel ikke med snor på vel?? (Jeg er kun 12 år og har ikke haft hund..(må ikke)) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Du kan sagtens lære den tricks, med snor Hav en god lang snor med, der måske ikke vejer så meget. Det skal være en fast snor, og ikke en flexline (dem med håndtage hvor snoren kan trækkes ud og spoles ind i igen) Du behøver jo ikke have snoren stram imens du træner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Hvis du ikke har så meget erfaring med hunde, så syntes jeg da du skal spørge din faster om 'betalingen' ikke kunne være et års betalt hundetræning til dig og Brio i en hundeklub i Jeres område. Det kan være en stor mundfuld, at stå med en hund og gerne vil lære den noget, hvis man ikke er vant til det og i de fleste hundeklubber er der hold, hvor man lærer hunden både indkald og at lave en masse trick. Det koster ikke ret meget, at gå til træning i en klub - slet ikke hvis man deler det ud på alle årets måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Rigtig god idé Malene Det kunne jo også være du blev så glad for at gå til træning, at dine forældre ville overveje det med at få hund engang mere I hvertfald synes jeg ikke du skal slippe din fasters hund når du er ude med den, tænk hvis den drønede ud foran en bil - og du skulle hjem og fortælle din faster at hendes hund var blevet kørt ned... Lån hundebøger på biblioteket, der er masser bøger som har beskrevet mange sjove tricks... God fornøjelse... Og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts